اصول انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل معامله نیست

فروردین ۱۴۰۳

مشاور ارشد وزیر دفاع با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران طی سالیان متمادی گفت: اصول انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل معامله و مذاکره نیست.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “رستم قاسمی” مشاور ارشد وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی حضرت نوح (ع) نیروی دریایی سپاه، نقش این نیرو را در تحقق استراتژی کلان بازدارندگی نظام بسیار مؤثر و قابل ستایش توصیف کرد و در تحلیل مهم‌ترین اتفاقهای سیاسی داخلی و خارجی گفت: اصول، مبانی و اهداف عالیه انقلاب اسلامی به هیچ وجه قابل معامله و مذاکره نیست.

وی با اشاره به رفتار متناقض غربی‌ها در خصوص مسئله هسته‌ای گفت: مسئله هسته‌ای ایران دستاویزی برای اعمال دشمنی‌ها و تحریم‌ها علیه ملت ایران است، چرا که بعضی از کشورها انرژی هسته‌ای را به منظور اهداف جنگ‌طلبانه خود در اختیار دارند، اما هیچ‌گاه مورد اعتراض و سؤال قرار نگرفته‌اند.

مشاور ارشد وزیر دفاع  تحریم‌های غرب و نظام سلطه علیه ملت ایران را نوعی انتقام‌گیری استکبار از انقلاب اسلامی قلمداد و تصریح کرد: تحریم‌های دارویی علیه کشور که مستقیماً با جان هزاران بیمار سروکار دارد جنایتی آگاهانه از سوی غرب علیه ملت ایران اسلامی است و این اقدام خصمانه سندی محکم بر اثبات واهی بودن ادعاهای حقوق بشری استکبار جهانی است.

سردار قاسمی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ملت ایران که با پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه غرب همراه بود، به همگان ثابت کرد که نظام سلطه همواره در پی نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که تاکنون نیز به‌حمدالله به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است.

مشاور ارشد وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در طول سالیان متوالی از جبهه استکبار صدمات فراوانی دیده و به این ملت جفای بسیار بسیاری شده است ادامه داد: کسانی که مدعی تعامل سازنده با انقلاب اسلامی را دارند، باید صداقت خود را در عمل به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.