اضافه شدن ۶ رشته تازه به دانشگاه علوم و معارف قرآنی

۰۲خردادماه،

16-390.jpg

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور از اضافه شدن شش رشته تازه به رشته‌های این دانشگاه در مهر ۹۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه لرستان، آیت‌الله عابدی در جمع خبرنگاران از اضافه شدن شش رشته به رشته‌های دانشگاه علوم و معارف قرآنی خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل قرآن و مدیریت، قرآن و سیاست، قرآن و علوم تربیتی و قرآن و فیزیک است.

وی افزود: به جزء رشته قرآن و فیزیک که در دانشکده علوم قرآنی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است مابقی رشته‌ها در دانشگاه‌های علوم قرانی قم و تهران ایجاد شده است.

آیت‌الله عابدی وضعیت دانشگاه علوم و معارف قرآنی در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با وجودی که دانشگاه علوم و معارف قرآنی در ایران یک سابقه ۷۰ تا ۸۰ ساله دارد اما توانسته جایگاه خود در بین دانشگاه‌های کشور را پیدا کند و در حال حاضر این دانشگاه در مقاطع دکترا نیز دانشجو دارد.

حجت‌الاسلام اکبری – معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور در جمع خبرنگاران گفت: در مراکز و شهرهای استان‌ها که متقاضی راه‌اندازی دانشکده‌های علوم قرآنی باشند بایستی هزینه‌های تاسیس بنا و آموزش را تأمین کنند و بعد از تأمین هزینه‌ها متولیان امر در سازمان اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم عهده‌دار امور مربوط به اداره دانشکده می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.