اطعام ایتام در برج میلاد

جام جم آنلاین: برج میلاد تهران با بیش از ۳۰ برنامه دینی، فرهنگی و هنری، علمی، اجتماعی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان و علاقه مندان تا ساعت دو بامداد است.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مدیرعامل برج میلاد با بیان مطلب فوق گفت: این برج در رویکرد جدید فرهنگی خود به مأذنه ایران اسلامی تبدیل شده است و ایجاد برنامه های دینی، ارزشی، فرهنگی و اجتماعی در بلندترین برج پایتخت که این روزها تبدیل به یکی از مکان های فرهنگی و تفریحی تهران شده است، باید به عنوان یک وظیفه تلقی شود.

وی افزود: به همین منظورهمزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۳۳ برنامه دینی، ارزشی، فرهنگی و هنری تبیین شده است که از جمله آنها برنامه کارگاه آموزشی رویت هلال ماه رمضان و افتتاح باشگاه نجوم برج میلاد تهران است.

اطعام ایتام در برج میلاد

به گفته فرزاد هوشیار پارسیان، راه اندازی غرفه قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، اطعام ایتام در برج میلاد، مراسم شب های قرآنی با حضور قاریان مصری و ایرانی، تصویرسازی با موضوع فلسطین به مناسبت روز قدس، نور افشانی و لیزر روی برج همزمان با عید فطر از دیگر برنامه های ماه رمضان برج میلاد است.

برپایی جشنواره رمضان میراث مسلمانان

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به جشنواره رمضان میراث مسلمانان و آغاز به کار غرفه کشورهای اسلامی، اظهارداشت: آیین سنتی ماه رمضان در بسیاری از کشورهای مسلمان برپا می شود و در هر گوشه ای از جهان که مسلمانی زندگی می کند، ماه رمضان در ظرف فرهنگ بومی آن منطقه قرار می گیرد.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: در حاشیه جشنواره ماه رمضان، نشست های موضوعی نیز با حضور اساتید و کارشناسان برجسته در طول ایام جشنواره از ساعت ۱۹ تا ۲۲ برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند در این نشست ها حضور به هم رسانند.

برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی

وی تصریح کرد: غرفه پاسخ به سوالات شرعی در لابی برج میلاد تهران قرار گرفته شده است و بازدیدکنندگان در طول ماه مبارک رمضان می توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۳ به این غرفه مراجعه کنند.

برگزاری کنسرت موسیقی ملل، برگزاری جشن رمضان،راه اندازی قطار شادمانی ، ایستگاه بازی های رایانه ای، دوچرخه سواری، عروسک گردان، پانتومیم، برگزاری جشنواره دائمی ساخت هواپیماهای مدل و بادبادک، موسیقی محلی، چادر عشایری، رادیو برج میلاد، از دیگر برنامه های ماه رمضان برج میلاد است که هوشیار پارسیان به آن اشاره کرد.

مدیرعامل برج میلاد تهران افزود: جشنواره رمضان میراث مسلمانان نمادی از کشورهای اسلامی در ماه رمضان و نشان دادن آیین های آنهاست. مراسم افتتاحیه این جشنواره سوم مرداد ماه ساعت ۱۷ در برج میلاد تهران برپا می شود و بازدید کنندگان تا ۱۴ مرداد می توانند از غرفه های ملل کشورهای اسلامی و تنوع غذایی آنها در ماه رمضان واقع در طبقه دوم لابی برج میلاد آشنا شوند.
 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.