اطلاعاتی تازه در مورد فورد موستانگ مدل ۲۰۲۴

چندی پیش تصاویری از نسل بعدی فورد موستانگ مدل ۲۰۲۴ انتشار یافت و اکنون می توان جزئیات بیش تری از سیستم های انتقال قدرتی که فورد برای این خودرو درنظر دارد منتشر کرد.

شرکت مشاوره و تحقیقات بازار، morpace تحقیقی را برای یک خودروی تازه انجام داده است. در این تحقیق سه گزینه موتور لیست شده اند که با ۳٫۸ لیتری v6 با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۹۳ نیوتون متر آغاز می گردد.

موتور دوم این لیست، ۲٫۴ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متر است. و بهترین موتور در این لیست ۴٫۹ لیتری v8 با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۵۳۶ نیوتون متر است.

 

 

جالب توجه است که موتورهای اول و آخر این لیست بسیار شبیه به موتورهای ۳٫۷ لیتری v6 و ۵٫۰ لیتری v8 کنونی فورد می باشند. از آنجایی که این یک تحقیق بازار است نیازی به اعلام جزئیات دقیق آن نیست.

در این تحقیق به گزینه های گیربکس نیز توجه شده است و گیربکس های دستی ۶ و ۷ سرعته و اتوماتیک ۶ و ۱۰ سرعته در آن لیست شده اند.

موستانگ مدل ۲۰۲۴ به شکل کوپه و کانورتیبل عرضه خواهد شد که نسخه کانورتیبل آن قیمتی حدود ۵ هزار دلار بیش تر خواهد داشت. به علاوه در این تحقیق مشخص شده است که قیمت موستانگ تازه از ۲۳۹۹۵ دلار آغاز خواهد شد.
 

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۸ آبان ماه
ساعت ارسال : ۱۰:۵۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.