اطلاعات تازه ای از قسمت جدید فیلم « راکی » منتشر شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

2-1-20141217184518

سیلوستر استالون در فیلمی که به‌نوعی دنباله‌ای بر ماجراهای «راکی» مشت‌زن افسانه‌ای است، نقشی فرعی دارد و نوه رقیب او میدان‌دار ماجرا می‌شود.

به‌ گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از آنا ، در فیلم «کرید» (Creed) که دنباله‌ای بر مجموعه «راکی» اما با شخصیتی تازه است و آغاز یک فرانشیز تازه سینمایی محسوب می‌شود، سیلوستر استالون نقش راکی بالبوآ پا به سن گذاشته را بازی می‌کند. انترتینمنت ویکلی روز چهارشنبه به نقل از ددلاین گزارش داد که تسا تامپسن، بازیگر سیاهپوستی که این روزها با ایفای نقش در دو فیلم‌ در آستانه اکران «سِلما» و «مردم سفید عزیز» مطرح شده است، در فیلم «کرید» بازی خواهد کرد.

دیگر بازیگر این فیلم که در نقش شخصیت اصلی، آدونیس کرید ظاهر می‌شود، مایکل ب. جردن است که در «ایستگاه فرویتوِیل» بازی کرده و این روزها بازی در نسخه تازه‌ای از اکشن ابرقهرمانی «چهار شگفت‌انگیز» را به پایان برده است. رایان کوگلر، کارگردان «ایستگاه فرویتوِیل» فیلم «کرید» را کارگردانی خواهد کرد. وی طرح فیلم‌نامه «کرید» را نیز نوشته و با همکاری آرون کاوینگتن و سیلوستر استالون به فیلم‌نامه تبدیل کرده است.

فیلم «کرید» بر محور شخصیتی به نام آدونیس کرید می‌گردد، مشت‌زن سیاهپوست جویای نامی که نوه آپولو کرید، قهرمان سابق مشت‌زنی سنگین‌وزن جهان است که در اولین فیلم «راکی» محصول ۱۹۷۶ مغلوب راکی بالبوآ شد، ولی دوست او باقی ماند. آدونیس کرید در فیلم «کرید» مراحل بدل شدن به قهرمان جهان را طی می‌کند و از راهنمایی و حمایت راکی بالبوآ برخوردار می‌شود.

درام ورزشی«راکی» محصول ۱۹۷۶ به کارگردانی جان جی. آویلدسن و با فیلم‌نامه سیلوستر استالون و بازی او در نقش اصلی، به‌یمن پرداختن به مضامین اجتماعی و روانشناختی حساس آن روز و اشاره به اوضاع اقتصادی و اجتماعی آمریکا در اواخر دهه ۱۹۷۰ بسیار موفق بود. دنباله‌هایی نیز در سال‌های ۱۹۷۹، ۱۹۸۲، ۱۹۸۵، ۱۹۹۰ بر این اثر سینمایی ساخته شد و در سال ۲۰۰۶ «راکی بالبوا» به‌روی پرده رفت. دنباله‌های این فیلم بیشتر وارد وادی سیاست و مضامین مرتبط با پایان جنگ سرد میان آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی شدند و با استفاده از ترفندهای گیشه پسند تا اندازه‌ای از لحاظ تجاری موفق بودند، اما حتی از لحاظ موفقیت تجاری به نسبت بودجه‌ای که صرف تولیدشان شده بود، هرگز نتوانستند به‌پای اولین فیلم مجموعه سینمایی «راکی» برسند.

بهار امسال نمایش موزیکال «راکی» نیز در برادوی نیویورک با تهیه‌کنندگی سیلوستر استالون به روی صحنه رفت که با وجود تحسین منتقدان از کارگردانی آلکس تیمبر و توانایی او برای اجرای زنده یک مسابقه مشت‌زنی روی صحنه تئاتر و همچنین بازی جسورانه و تأثیرگذار اندی کارل در نقش راکی بالبوا، مورد استقبال تماشاگران قرار نگرفت و با شکست مالی فجیعی مواجه شده و در اوایل مرداد ماه بعد از ۱۸۸ اجرا از صحنه برادوی پایین رفت.

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.