اطلاعات کامل از تازهترین نوزاد اندرویدی + تصویر

فروردین ۱۴۰۳

گوشی تازه اندرویدی موتوایکس تا اواخر ماه میلادی آگوست یا اوایل ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،قرار بود در اولین روز ماه میلادی آگوست موتورالا و گوگل محصول مشترک خود با نام موتوایکس را که یک تلفن همراه هوشمند اندرویدی می باشد رونمایی کنند.این مراسم با تاخیر یکماهه مواجه شده و این دو شرکت اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر را برای رونمایی موتو ایکس انتخاب کرده اند.

اما شرکت سازنده این تلفن همراه پس از ماه ها سکوت و مجال دادن به شایعه پراکنی های صورت گرفته در خصوص این محصول در خبری رسمی ویژگی های تلفن همراه هوشمند موتو ایکس را رسما اعلام کرد.

بر اساس این خبر موتو ایکس دارای نمایشگر ۴٫۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است که تراکم پیکسل آن در هر اینچ ۳۱۶ می باشد.همچنین این گوشی در هجده رنگ متفاوت تولید خواهد شد اما رنگ های اصلی آن سفید و مشکی است و امکان انتخاب رنگ توسط مشتری وجود دارد.

در مورد سخت افزارهای موتو ایکس باید گفت که این محصول از درگاه میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند و حافظه داخلی آن بر حسب انتخاب مشتری ۱۶ و ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد.قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی ۱۹۹ دلار و قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی ۲۴۹ دلار اعلام شده است.

در قلب این گوشی پردازشگر کوالکام چهار هسته ای قرار دارد و دوربین آن نیز می تواند تصاویر ده مگاپیکسلی تهیه کند.همچنین باتری موتو ایکس ۲۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.نکته ی قابل توجه اینجاست که این نوزاد تازه اندرویدی به جای استفاده از نسخه تازه این سیستم عامل با نسخه ۴٫۲٫۲ آبنبات پاستیلی کار می کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.