اطلاعیه آغاز بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات

۲۰خردادماه،

سازمان لیگ فوتبال در مورد فروش بلیت الکترونیک مسابقات فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،اطلاعیه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال به شرح زیر صادر شد؛

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه علاقه‌مندان به تماشای حضور مسابقات فوتبال می‌رساند در راستای تکریم تماشاچیان جهت ورود به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال و سهولت ورود و خروج آن‌ها و همچنین تحقق اهداف فرهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر، پروژه بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال از مورخ ۲۱/۰۳/ مقارن با برگزاری مسابقه تیم‌های ملی ایران – لبنان در ورزشگاه آزادی راه‌اندازی خواهد شد.

پروژه مذکور به صورت آزمایشی در مسابقه فوق‌الذکر برای جایگاه شش هزار نفری ورزشگاه آزادی به بهره‌برداری می‌رسد و به تدریج در فازهای بعدی شامل کل استادیوم یک‌صدهزارنفری، کل استادیوم‌ها و محل‌های مورد نظر ورزشگاه آزادی و نهایتا کلیه ورزشگاه‌های منتخب سطح کشور، راه‌اندازی خواهد شد.

یکی از بزرگترین فواید اجرای بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات فوتبال، ایجاد آرامش خاطر برای علاقه‌مندان به تماشای مسابقه فوتبال جهت خرید بلیط مسابقه است؛ بدین نحو که با یکبار خرید کارت الکترونیکی مسابقات فوتبال، همواره دارنده کارت می‌تواند بلیط مسابقات را از طریق پورتال www.footballeticket.ir در هر نقطه از کشور، خریداری نماید و با زمانبندی مناسب برای حضور در ورزشگاه بتواند با آرامش کامل و اطمینان از وجود بلیط به صورت بهینه از وقت خود استفاده نماید.

یکی دیگر از مزایای مراجعه به پورتال فوق، اطلاع از تعداد ظرفیت‌های خالی صندلی حاضر در ورزشگاه است. ضمن آن که در زمان درخواست خرید بلیط، موقعیت تماشای مسابقه نیز به متقاضی نشان داده خواهد شد.

استفاده از کارت‌های هوشمند در این نحوه بلیط‌فروشی الکترونیکی سبب شده است. دارندگان کارت حتی در صورت مفقود شدن کارت خود بلیط‌های خریداری شده را به راحتی به کارت المثنی جدید خود منتقل نمایند. ضمن آن که بواسطه استفاده از کارت‌های هوشمندافزایش امنیت در خرید بلیط و جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیط را همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است فرایند ورود به ورزشگاه و تهیه بلیط تا ابتدای فصل جدید مسابقات لیگ برتر در کلیه بخش‌های ورزشگاه آزادی همانند قبل خواهد بود اما به جهت فرهنگ‌سازی و آموزش تماشاچیان محترم با سامانه جدید بلیط الکترونیکی، ورود تماشاچیان به صورت آزمایشی در بخش جایگاه به صورت تلفیقی از بلیط الکترونیکی و روال قبل انجام خواهد شد.

ضمنا خبرنگاران می‌توانند راس ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۱/۳/۹۲ در دفتر مدیر مجموعه ورزشی آزادی حضور یافته و از راه‌اندازی این سیستم و گیت‌های مربوطه گزارش تهیه نمایند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.