اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای هودارانش

۱۱اردیبهشت،

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ایران در سایه رعایت مسائل اخلاقی از تیم محبوب خود تا آخرین ثانیه بازی حمایت کرده و هیچ توجهی به حواشی نداشته و از شعار دادن علیه اشخاص خودداری نمایند.

در اطلاعیه‌ای که از سوی کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس انتشار یافت، آمده است:

بدون شک حمایت همه جانبه هواداران عزیز در فصل جاری، اصلی‌ترین عامل اوج‌گیری دوباره و صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام حذفی بود.

هوادارانی که به رغم نتایج نامطلوب تیم در نیم فصل اول حمایت خود را از تیم پرسپولیس دریغ نکردند و پرتماشاگرترین بازی‌ها را برگزار نمودند، قطعا در فینال جام حذفی با تمام وجود از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد و بار دیگر فارغ از هرگونه نتیجه و اتفاقی، از تیم محبوب خود تا زمان به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور حمایت خواهند کرد.

هواداران پرسپولیس با حمایت همه جانبه و تشویق‌های بدون وقفه خود در بسیاری از بازی‌ها تاثیر ویژه‌ای در تغییر نتایج در دقایق پایانی داشته‌اند و با درک شرایط و هوشیاری لازم حمایت خود از پرسپولیس را تا آخرین ثانیه‌های بازی دریغ نخواهند کرد و در روز برگزاری فینال جام حذفی با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان محبوب و با اخلاق پرسپولیس، مرد اخلاق فوتبال ایران را در یک روز بیاد ماندنی و با شکوه بدرقه خواهند کرد.

هواداران پرشور و قدرشناس که پرسپولیس را به محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا تبدیل کرده‌اند قطعا همچون قبل با رعایت مسائل اخلاقی و بدون توجه به حواشی و اتفاقات صرفا به تشویق و حمایت همه جانبه از تیم محبوب خود خواهند پرداخت و با لطف خداوند، درایت کادر فنی و همت بازیکنان، جامی دیگر را به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه خواهند کرد.

وعده ما و هواداران عصر روز یکشنبه، استادیوم آزادی. به امید قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هوادارانش.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.