اطلاعیه فدراسیون پیش از دیدار با لبنان

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در گروه یک این رقابتها، تیم ملی ایران پس از کره جنوبی با ۴ امتیاز از دو بازی در مکان دوم قرار دارد و لبنان با تنها یک امتیاز از سه مسابقه در رده پنجم ایستاده است و برای هر دو تیم ایران و لبنان سه امتیاز این دیدار از اهمیت خاصی برخوردار است. ایران چنانچه موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه نشود، در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد و لبنانی‌ها نیز می‌دانند که اگر در این میدان مغلوب شوند، تقریبا دیگر امیدی برای صعود نخواهند داشت.

به نقل از ایسنا،البته سطح فوتبال دو کشور با توجه به سابقه و دیدارهای قبلی، رنکینگ فیفا و… قابل قیاس نیست اما کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران معتقد است که لبنان امروز را نباید با هفت یا هشت سال پیش مقایسه کرد. آنها در این سالها رشد داشته‌اند و همین که به این مرحله از مسابقات رسیده و در مرحله قبلی یک بار موفق به شکست دادن کره جنوبی شده‌اند، موید این مساله است.

با این حال اعضای تیم ملی ایران که یک اردوی ۱۰ روزه در اردن را پشت سر گذاشته‌اند، با وجود در اختیار نداشتن بازیکنانی مانند مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، اشکان دژآگه، خسرو حیدری، مهرداد پولادی با یکدیگر متحد شده‌اند که در این دیدار به پیروزی برسند و با کسب هر سه امتیاز، هواداران فوتبال و طرفداران تیم ملی را شاد کنند. اکنون در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به این مسابقه حساس، لازم است همه دست به دست هم بدهیم و تیم ملی کشورمان را یاری کنیم تا بتواند در بیروت با یک نتیجه خوب و پیروزی دلچسب میدان را ترک کند. اعضای تیم ملی در این لحظات چشم به حمایت‌های مردم، مسوولان، رسانه‌ها و همه و همه دارند.

امید است نتیجه این حمایتها، پیروزی شیرین تیم ملی ایران در دیدار سه‌شنبه مقابل لبنان باشد و تیم کشورمان گامی دیگر به سوی صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ بردارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.