اطلاعیه جدید پلیس فتا

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: برابر اعلام مبادی ذیربط، تاکنون بغیر از تعداد بسیار محدودی به بقیه شرکت‎کنندگان در آزمون مهرماه سال ۹۱ درخصوص قبولی یا عدم قبولی‌شان در آزمون مذکور از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده است و به آن تعداد محدود نیز از طریق تماس تلفنی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین به کلیه قبول‌شدگان در آزمون از طریق شرکت پست، دعوتنامه‌ای که حاوی زمان و مکان مصاحبه و برگه معاینات پزشکی خواهدبود به آدرس مندرج در فرمهای ثبت‌نامشان ارسال خواهد شد لذا اگر داوطلبی در آزمون قبول شده باشد ولی دسترسی به تلفن خود را به هر علتی نداشته باشد با دریافت این دعوتنامه می‌تواند برای ادامه کارهای گزینشی خود اقدام نماید.

داوطلبان محترم توجه داشته باشند درصورتیکه آدرس مندرج در فرم ثبت‌نام‌شان تغییر یافته به ساکنین آدرس مذکور اطلاع‌رسانی نمایند تا در صورت دریافت دعوتنامه ایشان را مطلع سازند.

همچنین به اطلاع می‌رساند که ثبت‌نام و آزمون مجدد برای استخدام در پلیس فتا در سال ۹۱ فعلا امکان‌پذیر نبوده و درصورت دریافت خبر جدید از این وب‌سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد لذا از ارسال درخواست استخدام در فرم‌های ارتباطات مردمی، خودداری فرمائید.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.