اطلاعیه درمورد آزمون وزارت خارجه

اطلاعیه درمورد آزمون وزارت خارجه

وزارت امور خارجه پس از انتشار آگهی استخدامی و ثبت نام از داوطلبان استخدام در این وزارت خانه حساس و استراتژیک کشور در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال جاری آزمون استخدامی اش را برگزار کرد.

تا اینجای کار همه چیز طبق روال و منطقی به نظر می آمد و پس از آزمون هم از سوی این نهاد اطلاع رسانی شد که نتایج آزمون دو ماه آینده اعلام خواهد شد.

بنابر این می بایست در تاریخ یکم تیر ماه نتایج آزمون اطلاع رسانی می شد و در اختیار عموم قرار می گرفت اما درست زمانی که همه داطلبان با شور و اشتیاق سراغ دریافت نتایج آزمون رفتند چیزی ندیدند جز یک اطلاعیه جدید.

بر اساس آخرین اطلاعیه می بایست نتایج آزمون در تاریخ ۲۱ مرداد ماه اعلام می شد که این امر هم تا این لحظه محقق نشده است.

داطلبان که این بار صبرشان به سرآمده تصمیم گرفتند از طریق تلفن و راسا دلایل این تاخیر ها را پیگیری کنند اما نتیجه کار چیزی نبود جز اینکه با بی احترام به آنها برخورد شد و به زور دعوت به صبر شدند.

این افراد تنها در پی آنند که تکلیفشان زود تر روشن شود تا بتوانند با دید بازتر برای آینده شان تصمیم بگیرند. امری که در کشور ما به نظر غیر ممکن می رسد.

در واقع ما نمی توانیم برای یک ساعت بعدمان برنامه ریزی کنیم چه برسد به آینده!

البته امیدواریم مسئولان محترم برگزاری آزمون هرچه زودتر تکلیف این داوطلبان را مشخص کنند، این بنده های خدا از پس که صفحه سایت را رفرش کردند دچار افسردگی شدند!

استخدام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.