اطلاعیه مهم دربارهٔ سبدکالایی دولت

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز عرضه مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول از شنبه سوم اسفند ماه خبر داد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز عرضه مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول از شنبه سوم اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: زمان تحویل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از ۴ نفره مرحله تکمیلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز با صدور اطلاعیه ای با اشاره به آغاز توزیع مرحله تکمیلی سبد کالای نوبت اول، اعلام کرد: از مشمولان در خواست می‌شود به منظور جلوگیری از ازدحام و سهولت در دریافت سبد کالا، سرپرستان خانوارهای ۴ نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از ۵۰۰ هزار تومان و کارکنان دولت دارای بیمه‌های تامین اجتماعی از روز شنبه مورخ شنبه سوم اسفند ماه تا پایان اسفند سال جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و نسبت به دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

در این اطلاعیه وزارت صنعت، تاکید شده است: به منظور صرفه جویی در زمان به متقاضیان توصیه می‌شود قبل از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روش‌های ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

۱- شماره تلفن ثابت ۸۴۸۰۲۲۲۲-۰۲۱ (۹۰خط)

۲- مراجعه به درگاه اینترنتی www.yranehkala.ir

۳- ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره های ۵۰۰۰۴۹۹ یا ۷۰۰۷۹۹

۴- ارسال کد ملی به شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا لطفاً از طریق تلفن گویای شبانه روزی ۱۲۴ در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

در ضمن زمان تحویل سبد کالاهای سرپرستان خانوارهای کمتر از  ۴ نفره مرحله تکمیلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.