اطلاعیه مهم مایکروسافت برای دارندگان انواع ویندوز۷

۳۰ام بهمن ،

تمام تاریخ های موجود در جدول که ۴/۹/۲۰۲۴ است نیز بدان معناست که دارندگان ویندوز ۷ بدون سرویس پک، از این تاریخ به بعد هیچ پشتیبانی دریافت نخواهند کرد.

دارندگان ویندوز ۷ برای ادامه دریافت وصله های امنیتی باید تا قبل از ۹ آوریل ۲۰۲۴ سیستم خود را به سرویس پک یک مجهز کرده باشند .

به گزارش خبرآنلاین، در جدول بسیار مهم ارائه شده از سوی مایکروسافت زمان و تاریخ عرضه، دریافت پشتیبانی کامل و پشتیبانی وصله های امنیتی مبتنی بر سرویس پک برای صاحبان ویندوز ۷ انتشار یافته و به دارندگان ویندوز ۷ RTM نیز گفته شده پشتیبانی را از دست داده اند.

(ویندوز RTM یا  Release To Manufacturing نسخه اولیه قبل از نهایی است تا کاربرن آنرا دیده و مشکلات فنی و ظاهری آنرا گزارش کنند)

همان طور که در جدول ملاحظه می کنید، مهمترین نکته دارندگان ویندوز ۷ بدون سرویس پک است که اگر سریعا اقدام به نصب سرویس پک نکنند، دیگر نمی توانند وصله های امنیتی مایکروسافت را دریافت کنند.

همچنین به دارندگان نسخه های انترپرایز و home basic نیز پینشهاد داده شده تا سریعتر ویندوز خود را به ۸ به روز رسانی کنند.

طبق جدول تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۴ نشان می دهد که تا آن زمان پشتیبانی عمده از دارندگان ویندوز ۷ دارای سرویس پک ۱ همچنان ادامه خواهد یافت و البته قرار نیست سرویس پک دو نیز تا آن زمان عرضه شود ولی هم پشتیبانی امنیتی هم از طریق تلفن را تا ۲۰۲۴ خواهند داشت.

بنابراین تا ۲۰۲۴ مایکروسافت برای دارندگان ویندوز ۷ سرویس پک تازهی نخواهد داشت و فقط وصله ها را به صورت خودکار برای نصب به کامپیوترها ارسال خواهد کرد.

زمان انقضا برای پشتیبانی عمده و کلی از ویندوز ۷ نیز مشخص شده و طبق جدول ژانویه ۲۰۲۰ خواهد بود.

تمام تاریخ های موجود در جدول که ۴/۹/۲۰۲۴ است نیز بدان معناست که دارندگان ویندوز ۷ بدون سرویس پک، از این تاریخ به بعد هیچ پشتیبانی دریافت نخواهند کرد.

کسانی هم که ویندوز ۷ با سرویس پک ۱ را ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ به بعد خریده اند نیز ۲ سال بیشتر از بقیه پشتیبانی به صورت اختصاصی دریافت خواهند کرد.

کاربرانی هم که از روی کیت، در سال ۲۰۰۹ ویندوز ۷ را نصب کرده اند فقط تا ۲۰۲۴ پشتیبانی خواهند شد.

همانطوری که می دانید اولین سرویس پک عمده ویندوز ۷ در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ عرضه شد.

بنابراین برای دانلود سرویس پک ۱ اینجا را کلیک کنید تا به مشکل آوریل ۲۰۲۴ برنخورید.
نحوه نصب سرویس پک نیز اینجا نوشته شده است.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.