اطلاعیه کارگردان و تهیه‌کننده ˝من مادر هستم˝ بمناسبت ورود فیلم به شبکه نمایش خانگی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فریدون جیرانی کارگردان و سید غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی ˝من مادر هستم˝ بمناسبت توزیع فیلم در شبکه نمایش خانگی اطلاعیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش  ممتاز به نقل از هنرآنلاین، متن این اطلاعیه بشرح زیر است:

خوشحالیم که بالاخره توانستیم DVD فیلم “من مادر هستم” را به بینندگانی که طالب دیدن آن بودند عرضه کنیم.

این فیلم متاسفانه به سبب جوی که جریان افراطی دربارهٔ آن ساخت و همراهی حوزه هنری با این جریان، نتوانست در بعضی شهر ها به نمایش عمومی درآید و بینندگان بسیاری را در زمان نمایش عمومی از دست داد.حالا با ورود فیلم به شبکه نمایش خانگی آن هم به شکل تازه همراه با پشت صحنه و نکات ویژه دیدنی بینندگان این شهرها و اصلا تمامی ایران را دعوت می کنیم که به تماشای فیلم اخلاقی و خانوادگی “من مادر هستم” بنشینند.

ما از مسئولین سابق ارشاد که پای پروانه نمایششان و قانون ایستادند، متشکریم.

ما از همراهی بعضی از همکارانمان که دفاع از فیلم را دفاع از آزادی جریان تولید، قانون و اندیشه دانستند، متشکریم.
و سرانجام از مردم عزیزی که در نمایش عمومی از فیلم استقبال کردند و فیلم را چندین بار دیده اند و دوست داشتند بسیار ممنونیم.

آنها سبب شدند ما در دفاع از این فیلم سرافکنده نشویم و همچنان با قامتی ایستاده پای این فیلم خانوادگی بایستیم.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهین آرانی:

    من دبیر ادبیات هستم و مذهب شیعه و در ضمن حافظ ۲۵ جز قرآن هستم. ابتدا از آقای جیرانی تشکر می کنم که خیلی زیبا ،از قوانین اسلامی دفاع کردند به نظر من،محتوای فیلم ،نه تنها مخرب نبوده،بلکه خیلی زیرکانه ،مبارزه با انقلاب سرد را انجام داده است .نویسنه ی عزیز این فیلم نامه ،آقای جیرانی ،خیلی ماهرانه ،بی بند و باری های جامعه ی کنونی ها را، به تصویر کشیدنه است . من دوست دارم از ایشان الگو بگیرم ؛هر چند در کلاس استاد قاسمعلی دوره ی نویسندگی را دیدم که ایشان هم برای من خیلی زحمت کشیدند اما دوست دارم که استاد راهنمایم آقای جیرانی باشد .به امید روزی که بتوانم فیلم نامه ام را با یاری ایشان بنویسم .آیا آن روز خواهد آمد .انشائ الله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.