اطلاعیه ۵ بندی هیئت مدیره پرسپولیس

۰۷م اسفند ،

به گزارش ملت ایران از باشگاه پرسپولیس، در پی درخواست مدیرعامل باشگاه از ریاست هیات مدیره مبنی بر برگزاری جلسه اضطراری به منظور بررسی ضررهای ناشی از نحوه برخی قضاوت‌ها و عملکردها در بازی‌های اخیر و لزوم کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، جلسه ویژه اعضای هیات مدیره عصر امروز در دفتر دکتر حسین مالکی برگزار شد و اعضا به بررسی همه جانبه این موضوع مهم پرداختند.

این جلسه سه ساعته با حضور حسین مالکی، محمد رویانیان، علی پروین، محمدحسین نژادفلاح، اعضای هیات مدیره و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام، محمود سالارکیا معاونت حقوقی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز ضمن حضور در جلسه گزارشی از وضعیت کنونی تیم فوتبال و برنامه‌های آتی را ارائه کرده و دربارهٔ اخراج خود و دستیارش توضیحاتی را به اعضا داد. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز ضمن تقدیر و تشکر از سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ موانع بوجود آمده در راه پیشرفت تیم اشتباهات رخ داده در قضاوت‌ها و سایر مسائل این تصمیمات را اتخاذ کردند:

۱- اعتراض و نگرانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به تضییع حق و حقوق تیم فوتبال و نگرانی‌های موجود در جامعه و حساسیت‌‌ها و ناراحتی هواداران پرسپولیس را درک کرده و آن را محترم می‌دانیم. موضوع مهم کناره‌گیری یا عدم کناره‌گیری از جام حذفی در جلسه هیات مدیره به طور ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تصمیم نهایی در این خصوص به نشست بعدی هیات مدیره موکول شد. همچنین مقرر گردید پس از بررسی کامل، همه جانبه و دقیق میزان اشتباهات رخ داده و ریشه‌یابی دقیق موانع موجود در مسیر پیشرفت پرسپولیس که از اول فصل تاکنون وجود داشته و پس از پیشرفت تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم شدت یافته دربارهٔ کناره‌گیری یا عدم کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر تصمیم نهایی در جلسه بعدی اتخاذ گردد.

۲- دکتر حسین مالکی ریاست هیات مدیره باشگاه پس از تهیه گزارش کامل، مستند و دقیق روابط عمومی باشگاه، به منظور جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن موضوع را از طریق وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سایر مراجع قانونی پیگیری کرده و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

۳- اعضای هیات مدیره ضمن تاکید بر پیگیری شکایت از نحوه قضاوت دیدار پرسپولیس – آلومینیوم و میزان اشتباهات رخ داده از مدیرعامل باشگاه خواستند تا از طریق مراجع حقوقی و ذیصلاح این موضوع را به طور ویژه و خاص پیگیری نموده و نتیجه اقدامات قانونی به عمل آمده را در جلسه بعدی به هیات مدیره اعلام نماید.

۴- پدیده اخراج سرمربی و مربی یک تیم در کمتر از ۳۰ دقیقه که در بازی آلومینیوم و پرسپولیس رخ داد از تاریخ فوتبال کشورمان سابقه نداشته و قابل تعمق، غیرقابل باور و قابل پیگری تلقی شده و از آنجا که سرمربی و مربی پرسپولیس هیچ توهینی به تیم داوری نکرده و صرفا دربارهٔ اعلام خطاهای اشتباه سوالی از تیم داوری پرسیده‌اند بر لزوم پیگیری موضوع از طریق قانونی و حقوقی تاکید شد. همچنین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی درخواست کرد بدون توجه به این اتفاقات و حواشی بوجود آمده به کارش ادامه داده و در جهت اوج‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس همه تلاش خود را به کار گیرد.

۵- هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر و قدردانی از حمایت همه جانبه هواداران در فصل جاری از آنها درخواست کردند با سعه صدر در بازی‌های آتی از هر گونه عکس‌العمل نسبت به جایگاه قابل احترام قضاوت و داوری پرهیز کرده و همچون قبل صرفا به حمایت از تیم فوتبال و اعضای آن بپردازند و مطمئن باشند که مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جلوگیری از تضییع حق و حقوق باشگاه کوتاه نخواهد آمد. همچنین از کادر فنی و بازیکنان خواسته شد بدون توجه به اتفاقات اخیر و حواشی بوجود آمده با تمام توان و ظرفیت به بازی‌های آتی توجه کرده و غیرتمندانه با قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی در جهت رضایتمندی تمام و کمال هواداران عزیز پرسپولیس تلاش نمایند.

کد خبر: ۳۹۱۶۷

تاریخ انتشار یافتن:۰۸ اسفند – ۰۷:۱۲


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.