اطلاع رسانی الکترونیک به دانشجویان دانشگاه پیام نور

اطلاع رسانی الکترونیک به دانشجویان دانشگاه پیام نور

جام جم آنلاین: برای اولین بار دردانشگاه پیام نور،اطلاع رسانی هوشمند والکترونیک به دانشجویان جدیدالورود انجام شد.

به گزارش جام جم آنلاین مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور دراین خصوص اظهارداشت: در راستای پاسخگویی به سئوالات متعدد پذیرفته شدگان و همچنین راهنمایی آنان برای ثبت نام در دانشگاه، سامانه هوشمند پیامک و سامانه راهنمای ثبت نام از سوی روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس راه اندازی شده است.

ابراهیم اژدری افزود: دراین سامانه ابتدا پیامک هوشمند به تلفن همراه ۲۱هزار دانشجوی پذیرفته شده ارسال شد که فرد با ارسال کدهای لازم به سامانه از نحوه ثبت نام،زمان،مدارک،نشانی مراکز و واحدها،تلفن کارشناسان پاسخگو و…مطلع می شود.

وی اضافه کرد: درسایت راهنمای ثبت نام دانشگاه پیام نور استان فارس به نشانی farspnu.ac.ir/m نیز موارد مهمی از جمله زمان ومراحل ثبت نام دانشجویان جدید، مدارک مورد نیاز،کلیه آیین نامه ها ومقررات تحصیل دردانشگاه، شرایط استفاده از معافیت تحصیلی،زمان درخواست انتقال و میهمانی،راهنمای تحصیلی،تقویم آموزشی ولینک سایت های مورد نیاز دانشجویان از جمله سامانه ثبت نام( گلستان) و …. قرار داده شده است.

وی از امکان پاسخگویی به سئوالات دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نورفارس دراین سایت خبرداد و اظهارداشت: بخش سئوالات متداول دراین سایت درنظرگرفته شده است که سئوالاتی که دانشجویان بوسیله پیامک و… داشته اند به همراه پاسخ آنان در سایت قرار گرفته است.

اژدری همچنین از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سئوالات از طریق پیامک خبرداد ودراین خصوص نیز اظهارداشت: با همکاری مدیریت خدمات آموزشی استان،به سئوالات دانشجویان جدید از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۳۰۲۳۰۲ پاسخ داده می شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس،در ادامه یادآور شد: در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریعتر به دانشجویان،در هرمرکز و واحد دانشگاه کارشناسان پاسخگو انتخاب شده اند که پس از اعلام شماره تلفنهای تماس با این کارشناسان درسامانه ثبت نام،ازطریق تلفن نیز به سئوالات دانشجویان پاسخ می دهند.  


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.