اطلاع رسانی از میزان کرایه تاکسی ها از طریق پیامک/ به ۳۰۰۰۴۱۶۶ پیامک بزنید – اخبار اجتماعی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: سازمان تاکسیرانی به عنوان رابط میان تاکسیرانی و مسافر همیشه سعی در ایجاد ظرفیت طرفین داشته و متولی ایجاد تعامل اجتماعی و اجرای قوانین مناسب بوده است.

 احمد بافنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی دباشگاه خبرنگاران گفت:  از ابتدای تاسیس سازمان تاکسیرانی تا به امروز، همیشه بر حقوق مسافران و تاکسیرانان تاکید شده است همان طور که تاکسیرانان حقوق وظایفی مقابل مسافران دارند مسافران نیز باید از حقوق خود در مقابل تاکسیرانان آگاه باشند.

وی افزود: مسافران باید از میزان نرخ کرایه خطوط تاکسیرانی که از آن استفاده می کنند آگاه باشند.

بافنده تاکید داشت: با توجه به اینکه هم اکنون در شهر تهران ۷۳۰ خط تاکسیرانی مشغول به فعالیت هستند و روزانه بیش از ۶ میلیون مسافر از تاکسی استفاده می کنند ، آگاهی از نرخ تمام خطوط تاکسیرانی برای شهروندان کمی مشکل به نظر می رسد، بنابراین  با راه اندازی سامانه پیامکی اعلام نرخ کرایه خطوط تاکسیرانی، مشکل را برطرف کرده ایم که خوشبختانه طرح موفقی بوده است و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با شماره ۳۰۰۰۴۱۶۶ به صورت آنی از نرخ کرایه خط تاکسی و ون می توانیم مطلع شویم.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این طرح، مرجع شفافی از نرخ کرایه خطوط در اختیار شهروندان قرار گرفته و مشکل عدم آگاهی مسافران از نرخ خطوط تاکسیرانی به خوبی برطرف می شود./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.