اظهارات اخیر اوباما مقدمه‌چینی در راستای جهت دهی به افکار عمومی جهان است

۱۱اردیبهشت،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس گفت: آمریکا از زمان آغاز بحران سوریه نتوانسته فرصتی برای حمله نظامی به این کشور پیدا کند بنابراین به دنبال مقدمه‌ای است تا با جهت‌دهی افکار عمومی فاجعه‌ای مثل کشتارجمعی در عراق را فراهم آورده و به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند.

“جواد کریمی قدوسی” نماینده مشهد و کلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر “باراک اوباما” (رئیس جمهور آمریکا) مبنی بر اینکه “ما نمی‌دانیم چه کسی و چه زمانی و چگونه از سلاح شیمیایی در سوریه استفاده کرده است”، گفت: اولین تردید در رابطه با این ادعا، عزم و اراده غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای براندازی دولت بشار اسد، فروپاشی نظام حاکم در سوریه، تجزیه و تخریب وسیع زیرساخت‌های اقتصادی، امنیتی و دفاعی سوریه با هدف ایجاد امنیت دراز مدت برای رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
وی در ادامه افزود: آمریکا برای تحقق اهداف خود در سوریه از ارسال هرگونه سلاح کشتار جمعی، مشاوره و کمک‌های مالی به معارضین و تروریست‌های این کشور دریغ نمی‌کند.
 
کریمی قدوسی با اشاره به فیلم انتشار یافتن آزمایش سلاح شیمیایی بر روی حیوانات از سوی تروریست‌های سوری، تصریح کرد: معارضین با پخش این فیلم به‌دنبال تهدید ارتش سوریه برای عقب نشینی بودند تا با این وسیله رعب و وحشت در این کشور و میان مردم سوریه را افزایش داده و ارتش سوریه را در نهایت وادار به تسلیم کنند.
 
نماینده مشهد و کلات در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه آمریکا از زمان آغاز بحران سوریه نتوانسته فرصتی برای حمله نظامی به این کشور پیدا کند بنابراین به دنبال مقدمه‌ای است تا با جهت‌دهی افکار عمومی فاجعه مثل کشتارجمعی در عراق را فراهم آورده و به اهداف شوم خود در منطقه دست یابند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.