اظهارات اخیر وزیر اطلاعات دولت دهم : در دفتر احمدی‌نژاد نفوذی داشتیم


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

اظهارات اخیر وزیر اطلاعات دولت دهم در میان این دو واژه تعریف می‌شود. او می‌خواهد احمدی‌نژاد را مظلوم نشان دهد به نحوی که در دفتر او هم افرادی به او ظلم می‌کردند یا اینکه اکنون اعتراف می‌کند که به عنوان وزیر اطلاعات نتوانسته مانع نفوذی‌ها در دفتر رئیس‌جمهور شود.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در همایشی سیاسی با حضور فرماندهان و کارکنان قرارگاه سازندگی نوح(ع) گفت: درست در زمانی که به دنبال محکوم کردن افراد چپاولگر سرمایه ملت در بانک‌ها بودیم، ماده واحده‌ای در یکی از لوایح بودجه‌ همان سال مبنی بر استمهال در بازپرداخت معوقات گنجانده شد! و وقتی که به این امر توجه‌ کافی می‌شود می‌بینیم که در راستای همان پروژه نفوذ در تصمیم‌گیری‌ها تعبیر می‌شود.
 
وی با برشمردن مصداق‌هایی از موارد نفوذ، ادامه داد: در دوسال پایانی دولت دهم برابر اسنادی که موجود است؛ استکبار با سرمایه‌گذاری حجیم متاسفانه تا حدودی موفق به ترور شخصیت رئیس دولت دهم شد و ما وقتی به این جریان با دیده‌ باز نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که بر اثر نفوذ افرادی در دفتر رئیس‌‌جمهور تصمیماتی که در آن زمان گرفته می‌شد؛ کاملا در جهت ترور شخصیت رئیس‌جمهور بود.
 
وی همچنین افزود: تغییر افکار، تغییر ساختار و تغییر رفتار سه مولفه نظام سلطه در پروژه نفوذ به شمار می‌آیند که در تمام این دوره‌ها بعد از انقلاب اسلامی، متناسب با هر دوره‌ای از ویژگی‌های خاص خود بهره‌مند بوده است. وزیر سابق اطلاعات با یادآوری نفوذ دشمن در بیت یکی از آیات عظام در اوایل انقلاب گفت: با کمال تاسف در روزهای بعد از پیروزی انقلاب شاهد نفوذ یکی از جاسوسان انگلیسی در بیت ایشان بودیم و شاهد بودیم که چه تبعات جبران‌ناپذیری را به کشور وارد ساخت.
 
اکنون این سوال در ذهن افکار عمومی شکل گرفته است که اگر مصلحی در قامت وزیر اطلاعات پی به نفوذ در دفتر رئیس‌جمهور برده بود به چه دلیل با آن برخورد نکرد تا متوقف شود و ذکر خاطره از میزان هوشیاری خود دردولت دهم برای شناسایی نفوذ، اکنون چه فایده‌ای دارد؟ آیا سکوت او در آن مقطع به عنوان بالاترین رکن امنیتی کشور در دولت پذیرفته شدنی است؟ به راستی چرا اگر مصلحی توان برخورد با این نفوذ را نداشت به چه دلیل استعفا نداد تا فردی دیگر که صلاحیت و توانایی برخورد داشت بر کرسی او بنشیند؟ به‌نظر می‌رسد مصلحی باید کمی هم به پاسخ این سوالات فکر کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.