اظهارات توکلی پس از نتایج اولیه انتخابات؛ جبران آسیب‌های ۸ سال اخیر

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همانگونه که رهبر انقلاب پیش بینی کرده بودند، حماسه دیگری خلق شد که ناظران داخلی و خارجی را شگفت زده کرد ابراز اطمینان کرد که این انتخابات سرآغاز دوره‌ای تازه برای جبران آسیب های ۸ سال اخیر خواهد بود.

مهر نوشت: احمد توکلی نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز قبل گفت: مشارکت گسترده مردم در این انتخابات که تقریبا هیچ مسئله ناگواری در آن پیش نیامده و همه با آرامش به ابراز رای پرداختند، برگ دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد.

وی افزود: آن طور که مقام معظم رهبری پیش بینی فرموده بودند، حماسه دیگری خلق شد، به طوری که ناظران خارجی و داخلی را شگفت زده کرد.

توکلی ادامه داد: این مشارکت مردم در داخل سبب شادی طرفداران نظام شد و در خارج ابزار را از دست دشمنان گرفت؛ نتیجه آراء هرچه باشد چه در مرحله اول آقای روحانی پیروز شده باشد و چه انتخابات به مرحله دوم بکشد، در سرمایه بزرگی که به وجود آمده و برای همه مردم و کشور ایران است، تاثیری ندارد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن هستم همانطور که انتخابات تا این لحظه پیش رفته با درایتی که در آقای روحانی و سایر نامزدها سراغ دارم این انتخابات به خوبی پایان خواهد یافت و سرآغاز دوره‌ای تازه برای جبران آسیب‌هایی که در سال‌های قبل به خصوص ۸ سال اخیر ایجاد شده خواهد بود.

توکلی در پایان عنوان کرد: باید همه دست به دست هم دهند که منتخب هرکه باشد از او حمایت کنیم.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.