اظهارات جنجالی‏ مسی در مورد گواردیولا

در حالی که باشگاه بارسلونا تلاش می‏کند حملات و جنگ روانی سایت‌ها و روزنامه‏های مادریدی را علیه تیتو ویلانووا خنثی کند، رسانه‏ای شدن اظهارات مسی نشان از عمق مشکلات در داخل این باشگاه دارد.

لیونل مسی تصریح کرد: «مربیگری ویلانووا خوب است و بازیکنان از او راضی هستند اما مسئله مهم این است که در بازی های مهم و بزرگ تفاوت ها مشخص می‏شود. به وضوح شاهد آرامش مورینیو در نیوکمپ بودم و این چیزی نبود که در زمان مربیگری گواردیولا مشاهده می کردم. مورینیو در جنگ روانی برگ برنده های زیادی داشت و همین یکی از دلایل ناکامی ما در نیوکمپ بود.»

مسی افزود: «حالا همه متوجه نبودن گواردیولا شده اند و می دانند که اگر او بود مقابل رئال مادریدی که در خانه سویا تن به شکست داده اینگونه میدان را خالی نمی‏کردیم. هر دو گلی که از رونالدو دریافت کردیم کاملا تاکتیکی بود. رئال مادرید روی کار گروهی به گل رسید و این نشان از ضعف خط دفاعی ما نداشت بلکه ما فریب تاکتیکی حریف را خوردیم، این دقیقا همان چیزی است که مربی تیم باید درباره اش توضیح بدهد.»

قرار بر این نبود که اظهارات تند مسی علیه تیتوویلانووا رسانه ای شود اما شیطنت خبرنگار اسپورت کاتالونیا کار دست مسی داده و حالا این لیونل مسی است که باید در تمرین بارسلونا پاسخگوی ویلانووا باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.