اظهارات دانشجو دربارهٔ کاندیداتوری‌اش

۱۰اردیبهشت،

وزیر علوم تأکید کرد در زمان انتخابات هیچ دانشگاهی حق تعطیلی ندارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، کامران دانشجو وزیر علوم در نشست رؤسای دانشگاه‌ها دربارهٔ کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، با تأکید براینکه تا زمانی که خدمت می‌کنم، نمی‌خواهم خدمتم با مسیر دیگری مخدوش شود، گفت: وزارت علوم پای دین و اجرای آموزه‌های دین ایستاده است و دشمن نیز هرکاری که توانسته از ترور فیزیکی تا شخصیتی انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده از نامه رئیس‌جمهور دربارهٔ برکناری رؤسای دو دانشگاه تهران، گفت: عده‌ای تحلیل کردند که ساخت و پاخت شده است، باید توجه داشت که از ذهن مریض تحلیل مریض خارج می‌آید، زمانی که ما می‌خواستیم مسائل را ساماندهی کنیم گفتند این بحث‌ها برای انتخابات است، حالا که مشخص شد که به این سبب نبود، حداقل عذرخواهی کنید.

وزیر علوم دربارهٔ برگزاری امتحانات نیز تأکید کرد: عده‌ای گفته‌اند که ما می‌ترسیم در زمان انتخابات دانشگاه‌ها فعالیت کنند، این در حالی است که ما حاضریم در زمان برگزاری انتخابات، امتحانات را نیز برگزار کنیم، ما به عقلانیت جامعه دانشگاهی ایمان داریم، ما فکر می‌کردیم همزمانی مشارکت سیاسی و برگزاری امتحانات فعالیت سیاسی را کاهش می‌دهد.

* در زمان انتخابات هیچ دانشگاهی حق تعطیلی ندارد

وی تأکید کرد که در زمان انتخابات هیچ دانشگاهی حق تعطیلی ندارد و گفت: چه دانشگاه‌هایی که قبل از ۲۰ خرداد و ۲ تیر امتحان دارند و چه دانشگاه‌هایی که امتحاناتشان بعد از دوم تیر آغاز می‌شوند، حق تعطیلی ندارند. دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها نباید از ۲۰ خرداد تا دو تیر تعطیل شوند، چرا که اگر قرار باشد این تعطیلی صورت گیرد نقض غرض است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.