اظهارات دیروز احمدی‌نژاد گل به خودی بود

۱۳م دیماه ،

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در کرمانشاه در خصوص این که اقتصاد کشور در دست ۳ هزار نفر است گفت: رئیس جمهور با این اظهارات عملکرد خود را زیر سوال برد.

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی کرمانشاه، گفت: اظهارات دیروز احمدی نژاد و طرح این موضوع که “اقتصاد کشور در دست ۳ هزار نفر است” مایه تعجب است.

وی در ادامه افزود: این سوال که رئیس جمهور در طول ۷ سال عهده دار بودن مدیریت ارشد اجرایی کشور، نتوانسته ساز و کارها را به گونه‌ای تنظیم کند که از تکثر اموال در دست عده‌ای خاص جلوگیری شود، جدی و قابل تامل است.

نماینده مردم ارومیه با بیان این که این اظهارات عملکرد دولت را زیر سوال برد، تصریح کرد: این پرسش احمدی نژاد از دولت خود، بسیار جدی است و یک نمره منفی در عملکرد ۷ساله دولت محسوب می‌شود.

وی در پایان با بیان این که طرح این پرسش از طرف رئیس مجلس، نمایندگان، احزاب و مطبوعات کاملا منطقی است، اظهار داشت: طرح چنین سوالی از جانب رئیس جمهور بیانگر این موضوع است که دولت توانایی برای تنظیم ساز و کاری در جلوگیری از تجمیع قدرت و ثروت در دست اشخاصی خاص را ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.