اظهارات منافقین آنها را در دنیا رسوا کرده است

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گروهکی که ۱۷ هزار نفر از هموطنان بی گناه خود را به شهادت رساند و برای دشمن این مملکت یعنی صدام و همچنین آمریکا جاسوسی کرد، جریانی رسوا و به نوعی روسپی سیاسی در دنیا می باشند که ادعاهایشان هیچ ارزش سیاسی در دنیا ندارد.

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای گروهک تروریستی منافقین مبنی بر وجود تاسیسات هسته‌ای مخفی در ایران گفت: هدف از این اقدام تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ژنو و به اصطلاح به حاشیه کشاندن مذاکرات است.
 
وی با بیان اینکه این اقدام سند مزدوری گروهک تروریستی منافقین برای رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: امروز جریان صهیونیستی و وهابی به دنبال این می باشند که میز مذاکرات را بر هم زده و نگذارند ایران و ۱+۵ با هم به توافق برسند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ابریشم‌چی کسی که زن خود را در اختیار مسعود رجوی قرار داد، ادعایی را مطرح کرده که واهی بوده و با گزارش دبیر کل آژانس انرژی اتمی مغایرت دارد.

وی ادامه داد: گروهکی که ۱۷ هزار از هموطنان بی گناه خود را به شهادت رساند و برای دشمن این مملکت یعنی صدام و همچنین آمریکا جاسوسی کرد، جریانی رسوا و روسپی سیاسی در دنیا می باشند که صحبتشان هیچ ارزش سیاسی در دنیا ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.