اظهارات پدران کشته‌شدگان کهریزک؛ کامرانی: به حکم مرتضوی معترضیم

در چهارمین ساگرد کشته شدگان کهریزک مطرح شد

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
پدر محمد کامرانی یکی از کشته شدگان بازداشت گاه کهریزک در چهارمین سالگرد کشته شدگان کهریزک گفت: پرونده کهریزک مختومه نشده است و قطعا به حکم آقای مرتضوی اعتراض خواهیم کرد.

مهر نوشت: عبد الحسین روح الامینی پدر محسن روح الامینی در حاشیه چهارمین سالگرد کشته شدگان کهریزک که در مسجد ولی عصر تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد روند پیگیری پرونده کهریزک و استثنا قائل نشدن نظام در برابر اشخاص گفت: ما از ابتدا گفتیم اشخاصی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند مسئولیت کارهایشان را بپذیرند.

وی ادامه داد: ما از روز نخست یک حرفی را زدیم و روی آن ایستادیم. اشخاص باید در برابر مسئولیت خود پاسخ گو باشند مسئولیت کارهایی که در حوزه مدیریتشان رخ می‌دهد را به عهده بگیرند. در دستگاه قضا و انتظامی اگر تخلفی، خطایی و یا خدای نکرده جنایتی رخ دهد مسئولان باید مکلف به پاسخگویی باشند بعد عذرخواهی کنند و بعد از آن کناره گیری.

روح الامینی دربارهٔ روند برگزاری دادگاه‌های بازداشتگاه کهریزک نیز گفت: ما مسیری را طی کردیم که در این مسیر دو دادگاه نظامی و یک دادگاه دربارهٔ قضات شکل گرفت و خوشحالیم کسانی که در موقعیت‌های بالای نظامی بودند وادار شدند به قانون تمکین کنند و در مقابل قانون محاکمه و مواخذه شدند.

در ادامه این مراسم پدر محمد کامرانی یکی دیگر از کشته شدگان بازداشگاه کهریزک در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظر شما در مورد حکم مرتضوی چیست گفت: پرونده کهریزک مختومه نشده و قطعا به حکم آقای مرتضوی اعتراض خواهیم کرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.