اظهارات کفاشیان پس از مجمع کمیته المپیک

۲۰خردادماه،

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پس از مجمع عمومی این کمیته گفت: اساسنامه در مجمع مورد تأیید اعضا قرار گرفت و زمان انتخابات نیز با وجود اینکه از قبل هم تعیین شده بود به تأیید و تصویب اعضا رسید.

به نقل از فارس، وی در خصوص اعتراض برخی رؤسای فدراسیون‌ها مبنی بر عدم اطلاع از مفاد اساسنامه گفت: اساسنامه برای تمام فدراسیون‌ها ارسال شده بود و رؤسایی که فعال بودند آن را مطالعه کرده بودند. برخی خواستار تعویض انتخابات بودند که مجمع قانونی بود و دربارهٔ زمان برگزاری تصمیم‌گیری شد. ممکن است همیشه همه موافق نباشند اما موافقان و مخالفان بحث کردند و مشکلات برطرف شد.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و تغییر در دولت بهتر نبود انتخابات با آغاز به کار دولت جدید برگزار می‌شد، گفت: ۹۰ درصد نفرات حاضر در مجمع امروز ورزش کشور را اداره می‌کنند وزیر بعدی هم برای پیشرفت خودش از همین نفرات استفاده خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال دربارهٔ اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان تیم ملی برای بازی مقابل لبنان در نظر گرفته است، گفت: جوایز ویژه‌ای برای تمام مسابقات داخلی و خارجی در نظر گرفته‌ایم که برای پیروزی مقابل قطر، وزارت ورزش علاوه بر آن جوایز پاداش ویژه‌ای هم پرداخت کرد. برای پیروزی مقابل لبنان هم پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.