اظهارنظر فرهاد دانشجو دربارهٔ زمین‌خواری در دوره جاسبی

۳۰م دیماه ،

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوالی دربارهٔ زمین خواری‌هایی که در زمان جاسبی صورت گرفته است، تصریح کرد: برای من محرز شده که این حرف اشتباه بوده و هیچ زمین خواری صورت نگرفته است، این پاسخ را با صراحت عنوان می کنم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار با رد تمام زمین خواری های صورت گرفته در زمان جاسبی، گفت: برای من محرز شده که این حرف اشتباه بوده است.

 فرهاد دانشجو دربارهٔ همکاری یا برخورد با جاسبی طی مدت ریاستش بر دانشگاه، گفت: در طول این چند ماه، به جز چند جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و یک جلسه با رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، دیدار دیگری با جاسبی نداشتم اما همواره برای یکدیگر دعای خیر می کنیم.

وی ادامه داد: من بسیار تمایل دارم در بعضی امور دانشگاه به رئیس سابق دانشگاه آزاد رجوع کنم، دعوتهای بسیاری هم از او برای حضور در دانشگاه به عمل آوردم اما دعوتهایم را نپذیرفت.

تکذیب تمام زمین خواری‌های زمان جاسبی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ زمین خواری‌هایی که در زمان جاسبی صورت گرفته است، تصریح کرد: برای من محرز شده که این حرف اشتباه بوده و هیچ زمین خواری صورت نگرفته است، این پاسخ را با صراحت عنوان می کنم.

وی افزود: سیستم قوه قضائیه حاکم بر دعواهایی به این شکل است و کسانی که دعوی را برای این قضایا مطرح کردند با رجوع به قوه قضائیه، در صورت محق بودن به حقشان رسیدند.

ماجرای زمین های معارض دانشگاه آزاد

دانشجو دربارهٔ شکایتهایی که از زمان ریاستش بر دانشگاه آزاد تاکنون در خصوص زمینهای معارض با آن مواجه بوده، اظهار داشت: در بعضی موارد شکایتهایی بوده اما تاکنون به نفع دانشگاه آزاد تمام شده و اگر مواردی به ضرر دانشگاه بود تقاضای تجدید نظر کردیم. به عنوان مثال زمینهایی توسط استانداران و شهرداران در فاصله ای خارج از شهر به دانشگاه آزاد هدیه شده و این زمینها در زمان تحویل آب و برق و جاده نداشته اند، اما بعد از آنکه دانشگاه آزاد این زمینها را آباد کرد، بعد از ۲۰ سال اعلام شد که با سندهای دستی این زمینها در اختیار اشخاص دیگری قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با طبیعی دانستن این موارد، تاکید کرد که این دانشگاه در کل کشور شاید ۱۰ تا ۱۵ پرونده معارض داشته باشد و تعداد این پرونده ها در تهران بسیار محدود است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.