اظهار امیدواری مدیر کل موسیقی کویت از راه اندازی موزه موسیقی در این کشور

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

nf00001508-1موسیقی : فیصل الدرویش، مدیر کل موسیقی و میراث فرهنگی کویت روز قبل طی بازدید از موزه موسیقی ایران ابراز امیدواری کرد تا در کشور کویت نیز چنین موزه ای راه اندازی شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، روز قبل فیصل الدرویش مدیر کل موسیقی و میراث فرهنگی کویت به همراه علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد و مدیر موزه موسیقی،علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر از بخش های مختلف موزه موسیقی بازدید کرد.

در این دیدار مدیرکل موسیقی و میراث فرهنگی کویت بسیار تحت تاثیر فضای موزه و سازهای موجود در آن قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد که در کویت نیز چنین موزه ای برای شناسایی ابعاد مختلف موسیقی کشورشان راه اندازی شود.

فیصل الدرویش طی نشستی که با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر داشت، از تاسیس سالن موسیقی در ابعاد سالن های موسیقی ایران در کشورش نیز خبر داد.

مدیرکل موسیقی و میراث فرهنگی کویت در مدت حضورش در تهران به تماشای کنسرت «هوای گریه» به خوانندگی همایون شجریان در مرکز همایش های برج میلاد و نیز کنسرت ارکستر سمفونیک صدا و سیما به رهبری مجید انتظامی نشست . او همچنین از موسسه فرهنگی هنری ماهور نیز بازدید کرده است.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.