اظهار شگفتی‌ کره‌‌ ای ها از انتخاب نشدن کریمی

۱۱م آذر ،

رسانه ‌های کره‌جنوبی از انتخاب ستاره بین‌المللی فوتبال این کشور به عنوان مرد سال آسیا در حضور علی کریمی اظهار تعجب و شگفتی کردند.

پنجشنبه قبل در گزینش بهترین‌های قاره کهن که در کوالالامپور مالزی انجام گرفت، لی کیون هو بازیکن منتخب AFC برگزیده شد. این اتفاق در حالی روی داد که علی کریمی، ستاره تکنیکی و بین المللی ایران در کنار ژنک شی از چین با وی برای تصاحب این عنوان رقابت کردند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس،گزارشگر پایگاه اینترنتی «وی‌کره‌یا» که در محل انجام مراسم حضور داشت، در گزارش خود عنوان کرد با توجه به قابلیت‌های بالای کریمی و سابقه و اعتبار بسیار وی در سطح بین‌المللی، همانند بعضی از همکاران و هموطنانش احتمال می‌داد هافبک ۳۶ ساله ایرانی یکبار دیگر مرد سال فوتبال آسیا شود. از این رو وقتی نام بازیکن هموطنش به عنوان نفر اول آسیا توسط مجریان این مراسم نامبرده شد، شگفت زده شده است.

این خبرنگار از انتخاب «هو» به عنوان یک اتفاق مثبت برای فوتبال در حال پیشرفت کشورش یاد کرده است.

در این مراسم علاوه بر عنوان بهترین بازیکن مرد قاره، کره‌ای ها ، عنوان بهترین تیم المپیک از قاره آسیا در رده مردان ، بهترین باشگاه آسیا (اولسان هیوندای کره‌جنوبی) ، بهترین مربی سال قاره در رده مردان (کیم هو کون) و برترین کمک داور زن آسیا (کیم) از آن خود کردند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۱۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۱۱ آذر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بازی علی کریمی, علی کریمی, کریمی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.