اظهار نظر خوروش درباره جذب خلتعبری

  ایسنا – خوروش در جمع خبرنگاران درباره محمدرضا خلعتبری و حاشیه های پیرامون این بازیکن اظهار کرد: فاکتور انتخاب بازیکن برای ما مسائل شخصیتی است. در ۷- ۸ سال گذشته بازیکنان ما هیچ حاشیه‌ای نداشتند،. خلعتبری بازیکنی استثنایی، خلاق و حساس است و بازیکنی است که همیشه روی تیمش تعصب دارد.

وی ادامه داد: خلعتبری یکسال در خارج از ایران بازی کرده و الان بازیکنی بین المللی است. او زیر سایه مارادونا حرفه‌ای نیز شده است. مطمئن باشید امسال این مسائل را نخواهیم داشت. ضمن اینکه او با مربی بزرگی مثل کرانچار کار می کند.

سرپرست سپاهان در توضیح پرونده السد قطر و سزار افزود: در خصوص پرونده السد ما شکایت کردیم و در نهایت یک رای نیز به نفع سپاهان داده شد و در نهایت آن پرونده مختومه اعلام شد. درباره سزار باید بگویم ما قرارداد محکمی با آن داریم و او نمی تواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند. باشگاه النصر نیز این حاشیه را ایجاد کرد که با سزار قرارداد بسته است. شب گذشته باشگاه برزیلی که قبلا سزار در آن بازی می کرده به ما ایمیلی زده که بسیار خنده دار است و نیامدن سزار را به این موضوع نسبت داد که به دلیل اینکه آمریکا و انگلیس قرار است به ایران حمله کنند این بازیکن شرایط را در ایران مثبت نمی‌بیند. دلیل دیگرش این بود که چون جانواریو اخراج شده و همه بازیکنان فارسی صحبت می‌کنند برایش مشکل است که به سپاهان بیاید و بهانه های دیگر. اما باشگاه النصر از ما شماره حساب خواسته تا پولی را به حساب باشگاه بریزد. اینکه باشگاه قبول می‌کند یا نه هنوز مشخص نیست، اما اگر باشگاه قبول کند سعی می‌کنیم پول زیادی را از النصر بگیریم.

خوروش در پاسخ به این سوال که شما و آقای رحیمی تناقض گویی‌های زیادی دارید افزود: شاید دلیل تناقض گویی ها این باشد که ما علت‌ها را زیاد نمی‌بینیم اما از این به بعد سعی می‌کنیم با یکدیگر هماهنگ باشیم. وی درباره اینکه گفته می شود قرارداد خلعتبری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون است یادآور شد: اگر مسئولی به این سوال جواب صحیح داد که با بازیکنش چه قراردادی را بسته من نیز جواب سوال شما را می دهم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این اظهارنظر که رویانیان علنا اعلام می کند که تیم پرسپولیس سقف را رعایت نکرده، چرا فدراسیون صحبت از این می کند که رویانیان اشتباه کرده و این تیم سقف قرارداد را رعایت کرده عنوان کرد چون این آقا تافته جدا بافته است و علنا پیشنهاد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی را عنوان می‌کند ولی اگر ما این صحبت‌ها را اعلام کنیم درگیری با فدراسیون ایجاد می شود و اگر رحیمی اعلام کند که سپاهان سقف را رعایت نکرده از کارش برکنار خواهد شد.

وی ادامه داد: زمانی که رویانیان و فتح الله زاده شو اجرا می کردند که چه تیمی قدرت یارگیری بهتری دارد ما در دوبی در حال مذاکره با خلعتبری بودیم و با این بازیکن به توافق رسیدیم. البته این مسائل امروز شروع نشده و همیشه نیز بوده است و ما نیز مثل همیشه جوابشان را در زمین می دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.