اظهار نظر شقایق دهقان درباره اختلافات مهران مدیری با برادران قاسم خانی

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از منبع ذکر شده در خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

اظهار نظر شقایق دهقان درباره اختلافات مهران مدیری با برادران قاسم خانی
شقایق دهقان که این روزها سریال طنز “دزد و پلیس” را روی آنتن دارد به تازگی در گفت وگویی در باره اختلافات پیمان و محراب قاسم خانی با مهران مدیری، پارتی بازی های محراب قاسم خانی برای نقش دادن به او در سریال های مختلف، متهم شدن به این که چهره بدی از خانم های ایرانی نمایش می دهد و…سخن گفته است. بخش های برگزیده گفت وگو این بازیگر را در ادامه می خوانید:

شوهر و برادرشوهرم نویسنده می باشند و این در بازی نمودن من تاثیر بسیاری دارد
البته درست است که من و پیمان قاسم خانی یک خانواده هستیم ولی منظور من این بوده که چون سال هاست با بسیاری از عوامل فنی در یک گروه با هم کار می کنیم شبیه یک خانواده شده ایم. ولی صادقانه بخواهم بگویم به هر حال شوهر و برادرشوهرم نویسنده می باشند و خب این در بازی نمودن من تاثیر بسیاری دارد.

در “ساختمان پزشکان” سرمن را گول مالیدند
در “ساختمان پزشکان” تا آخرین لحظه قرار نبود من جلوی دوربین بروم ولی بازیگر دیگری که قرار بود این نقش را بازی کند بنا به دلایلی نیامد. شاید باورتان نشود ولی در آن مقطع چون وظیفه مادری هم بر گردنم بود خودم چندان مایل نبودم در کاری طولانی مدت بازی کنم، ولی محراب قاسم خانی گفت بیا ما نقش را برایت کم می نویسیم که خوب سرمن را گول مالیدند. در دزد و پلیس هم قرار نبود من بازی کنم چون مشغول بازی در پروژه دیگری بودم و نمی خواستم با حضور در دو پروژه همزمان فشار بسیاری را متحمل شوم. ولی شما هر وقت از محراب بپرسید می گوید من از اولی که نقش را می نوشتم برای بازی به شقایق دهقان فکر می نمودم. همانگونه که گفتم پارتی بازی نمود ه ام که نقشم کمتر شود که این پارتی بازی تاثیر چندانی هم نداشته است.

مدیری اصطلاح بانمکی داشت

مدیری وقتی به هر سببی تصویربرداری مدتی متوقف می شد اصطلاح بانمکی داشت که می گفت”بازیگر از دهن افتاد” تنها چیزی که برای مدیری مهم بود انرژی و حال خوب بازیگر در وقت تصویربرداری و جلوی دوربین بود. هنوز هم با احترامی که برای همه کارگردانان قائلم ولی همیشه حرص می خورم که چرا کارگردانان دیگر وقتی که بازیگر ریتم را رعایت نمی کند تذکر نمی دهند. در حالی که مدیری همیشه تاکید بسیاری روی حفظ ریتم داشت.

تنها کسی که پیمان قاسم خانی نتوانست بر او غالب شود رامبد جوان بود
رامبد جوان از آن دست آدم های عجیب و تاثیرگذاری است که اگر پنج دقیقه با او صحبت نمایید می بینید خودتان هم دارید مثل او صحبت می نمایید. چند وقت پیش داشتم با پیمان قاسم خانی صحبت می نمودم به او گفتم بسیار از این کارگردانان با نویسنده های مختلفی کار نمودند ولی وقتی با شما کار نموده اند کارشان بسیار بیشتر و بهتر دیده شده است ولی تنها کسی که شما نتوانستید بر او غالب شوید رامبد جوان بوده است. به طور مثال در همین سریال “مسافران” کارگردانی رامبد جوان بسیار بیشتر از فیلمنامه دیده می گردد. حتی در فیلم سینمایی “ورود آقایان ممنوع” با این که پیمان قاسم خانی بسیار با حرف من موافق نبود ولی باز هم معتقدم روح رامبد جوان بسیار در کار حس می گردد. به نظرم روحیه جوان به گونه ای است که بسیار بر بازی بازیگرانش تاثیر مستقیم می گذارد.

نبوغ بسیار و سبب اختلاف پیمان و محراب قاسم خانی با مدیری
اگر پیمان قتسم خانی با کارگردانی به مشکل بر بخورد محراب هم با آن کارگردان کار نخواهد نمود و بالطبع من هم کار نمی کنم. در مورد این اختلافی هم که می گویید(قطع همکاری مهران مدیری با پیمان و محراب قاسم خانی) هم باید بگویم که شما در بسیار از بزرگترین گروه های هنری دنیا هم می بینید که پس از مدتی به این نتیجه می رسند که دیگر نمی توانند با هم کار نمایند. به نظرم آدم هایی که نبوغ بسیاری دارند بیشتر این اتفاق برایشان رخ می دهد. شما ساعت خوش را هم نگاه نمایید می بینید که بسیار از آدم های آن مجموعه استثنایی دیگر با هم کار نکردند.



TehranKids

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.