اظهار نظر شهرام ناظری دربارهٔ موسیقی پاپ

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

شهرام ناظری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

شهرام ناظری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

شوالیه آواز ایران گفت: خط مشی درستی برای فرهنگ و هنر نداشتیم که حالا وضعیت موسیقی سنتی‌مان به این شکل درآمده و فاصله بسیاری بین حجم تولیدات موسیقی پاپ و سنتی وجود دارد.

شهرام ناظری در خصوص علت تولید بیش از حد موسیقی پاپ نسبت به موسیقی سنتی، عملکرد نادرست رسانه ها را موجب این اتفاق دانست و اظهار داشت: خط مشی درستی برای فرهنگ و هنر نداشتیم که حالا وضعیت موسیقی سنتی ما به این صورت در آمده است.

وی با تاکید بر اینکه هر سبک موسیقی باید در جای خودش حفظ شود، تاکید کرد: نباید وضعیت به جایی برسد که فاصله تولیدات موسیقی پاپ و سنتی به شدت وضعیت موجود برسد و به این شدت روی موسیقی پاپ که آن را هم نمی‌توان موسیقی ملی نامید، کار شود.

شوالیه آواز ایران اشکال واحدهای فرهنگی را علت ایجاد وضعیت موجود عنوان کرد.

وی در ادامه، مشکل در زمینه صدور مجوز را علت اصلی لغو کنسرتش در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: قطعا در آینده‌ای نزدیک در صورت رفع این مشکلات در کرمانشاه کنسرت برگزار خواهم کرد.

ناظری گفت: کسب تندیس حقوق بشر توسط کانون وکلای کرمانشاه و نیز گرامیداشت یاد شهید مشروطه «یارمحمد خان کرمانشاهی» فرصتی دست داد تا به کرمانشاه بیایم.

او ابراز امیدواری کرد بتواند به همراه برخی دیگر از کرمانشاهیان مرمت و بازسازی مقبره یار محمدخان کرمانشاهی را بعد از نیم قرن انجام دهد.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.