اظهار نظر علی ضیاء دربارهٔ “برنامه نود” و اجرای “عادل فردوسی پور”

۱فروردین ۱۳،

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه  خبرنگاران روز سه شنبه ۱۴ آذر چهارمین قسمت برنامه صبحگاهی “ویتامین ۳″، با اجرای سید ضیاء به روی آنتن رفت.
علی ضیاء در ابتدای برنامه گفت: قرار نبود لبخندهایمان،‌ رفتارهایمان، رفاقت، دوستی هایمان و حتی دندانهایمان مصنوعی باشد، چنین قراری نداشتیم از امروز یک عهدی با هم ببندیم تا اتفاقات مصنوعی را از زندگیمان دور کنیم.
مجری برنامه در ادامه اظهار داشت: من امروز با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت در اتوبان صدر رانندگی کردم با خودم گفتم چه دلیلی دارد که مجری اولین نفری باشد که در برنامه حاضر می‌شود و مجری باید لب به لب آنتن به برنامه برسد، حتی با این سرعت که آمدم ۴۰ دقیقه زودتر به برنامه رسیدم.
در هنگام پخش عکس هایی در برنامه عکس کارگری را نشان دادند و مجری برنامه در هنگام تفسیر آن عکس گفت: این بدین معنی است که تا عرق کارگر خشک نشده حقش را بدهید .
وی ادامه داد: ما که از دو سال قبل هنوز طلبکار هستیم و حتی حقوق ۵ ماه پیش ما را ندادند در حالی که وضعیت علی زاهدی از من خیلی بدتر است، من با وجود پدر و مادرم، کمتر مشکل تاخیر حقوق دارم اما زاهدی چگونه زندگی خود را می گذراند؟
وی با خنده گفت: هر بار به من می‌گوید علی ۱۰۰ هزار تومان پول داری به من قرض بدهی.
در بخش خبرها گفته شد: بین ایران و آذربایجان یک قرارداد بسته شده است و علی ضیاء در تشریح این خبر متذکر شد که هر چیزی که در ایران از شما(آذربایجان) جا مانده از قبیل دمپایی و.. برای شما با پیک می فرستیم و حتی هزینه پیک را هم خودمان متقبل می شویم به شرطی که شما هم نقشه ایران را به ما بازگردانید.
خبر دوم مبنی بر این گفته بود کسب جایزه بهترین فدراسیون به کفاشیان سبب تضعیف فوتبال ایران شده است؛ مجری در ادامه توضیح به این خبر گفت: من دوست کفاشیان هستم و تنها من حق دارم هر حرفی به وی بزنم و فرد دیگری این حق را ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین برمایی، مدرس دانشگاه با حضور در برنامه به بحث دربارهٔ سبک زندگی دینی پرداخت و گفت: دین در نظام ارزشی ما وجود دارد و فردی که قصد زندگی دینی دارد باید دین جز نظام ارزشی او بوده و قابل شناخت باشد. از اتفاقات بد جامعه امروز ما این است که دین در زندگی ما ارثی است در حالی که باید سبک زندیگ دینی در رفتار سنجیده شود.
وی ادامه داد: دین در صورت موروثی بودن با یک سوال یا یک فیلم از بین می رود، سبک زندگی دینی رفتار می خواهد و نه تنها حرف .
 خبر دیگری در برنامه خوانده شد که رئیس پلیس راهور بیان کرده مردم توپ خود را در زمین یکدیگر نیندازند و بعد مجری در تشریح آن گفت: ولی همیشه در همه جا پای کفاشیان در میان است شما توپ را بیندازید.عادل فردوسی پور در “برنامه نود” آن را عادلانه بررسی می کند و به هیچ وجه هم حاشیه و چالش ایجاد نمی‌کند.
 در ادامه حسین علی حسینی تعمیرکار استارت، محمد قدیری تعمیرکار اگزوز از مهمانان بخش دیگر برنامه بودند و از حرفه و تخصص خود دراین باره به گفتگو پرداختند.
و در ادامه گفتگوی تلفنی با حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران داشتند که گفتگو با یکی از خبرگزاری ها عنوان کرده بود مردم به جای هندوانه، نارنگی بخورند و وی با تماس در برنامه هم همین موضوع را متذکر شد و اینکه کاشت ۸۰ درصد هندوانه در دزفول به دلیل آفت از بین رفته و همچنین در میناب هم هندوانه کم کاشته شده و سبب گرانی هندوانه به همین دلیل است و مردم مجبور نیستند در شب یلدا حتما هندوانه بخورند به جای آن می توانند نارنگی بخورند.
گفتنی است؛‌برنامه صبحگاهی ویتامین ۳ با اجرای سید علی ضیاء ، تهیه کنندگی علی زاهدی و سردبیری افشین حسین خانی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۷ صبح از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به روی آنتن می رود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.