اظهار نظر مورینیو درباره رونالدو و مسی

خبرگزاری آریا – ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا روز یکشنبه اعلام کرد کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم شایسته دریافت توپ طلاست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مورینیو، مربی پرتغالی، در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونای اسپانیا، هر دو از بازیکنان برتر جهان هستند اما رونالدو شایسته دریافت توپ طلاست.
مورینیو به روزنامه ای بی سی گفت: « کریستیانو و مسی بهترین بازیکنان جهان هستند آنها اگر از یک نسل نبودند هر کدام می توانستند برنده ده توپ طلا شوند ».
این مربی در همین حال معتقد است، امسال رونالدو شایسته دریافت توپ طلایی است.
لیونل مسی سال گذشته این جایزه را از آن خود کرده است.
مورینیو افزود: « این فصل چه کسی در مهمترین لیگ جهان قهرمان شد؟ کریستیانو، چه کسی لیگ قهرمانان را برد، هیچ یک از دو بازیکن، و چه کسی شایسته دریافت توپ طلایی است، رونالدو .»
مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین روز شنبه در مبارزه دو بازیکن برای کسب عنوان گلزن برتر لالیگا گام مهمی برداشت و مقابل اسپانیول چهار بار گلزنی کرد. اما رونالدو در دیدار رئال مادرید مقابل نوارا زننده یک گل از روی نقطه پنالتی بود.
مسی در یک هفته به پایان مسابقات این فصل با پنجاه گل در صدر رده بندی گلزنان لالیگا قرار دارد و رونالدو با چهل و پنج گل در تعقیب او است.
رونالدو سال دو هزار و هشت زمانی که در منچستر یونایتد انگلیس بازی می کرد، برنده توپ طلایی شد.


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. mahnaz:

    هرچی آقای خاص بگن دقیقا درسته …هیچ حرفی توش نیست..زنده باد ژوزه

  2. hasan:

    just CR7

  3. مهدی:

    فقط کریستیانو رونالدو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.