اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی

۱۶م اسفند ،

جمعه ۱۸ اسفند – ۱۴:۲۵
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۵۹۱۵ – سرویس تلویزیون

پس از مدت‌ها دوری از مصاحبه سردبیر برنامه هفت در گفت و گو با سینماپرس مطرح کرد/

محمود گبرلو مجری در پشت صحنه سری جدید برنامه تلویزیونی «هفت»سینماپرس-گروه تلویزیون/ محمود گبرلو در خصوص بدل خود در برنامه طنز «خنده بازار» گفت: از اینکه بدل گبرلو در طنز «خنده بازار» وجود دارد ناراحت نیستم،خودم هم این برنامه را می بینم و آن را دوست دارم و از نظرم تقلید و بدل شخصیت من و یا سایر اشخاص دیگر تمسخر کردن نیست.

محمود گبرلو که مدت ها در رسانه ها هیچ گفت و گوی اختصاصی نداشته است در خصوص بدل خود در برنامه طنز «خنده بازار» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت: از اینکه بدل گبرلو در طنز «خنده بازار» وجود دارد ناراحت نیستم.«خنده بازار» یک طنز انتقادی است و بر اساس سبک و سیاق خود به موضوعات مختلف می پردازد که یکی از موضوعات آن نیز برنامه «هفت» است.

 

وی ادامه داد: من خودم هم این برنامه را می بینم و آن را دوست دارم، «خنده بازار» یک برنامه سرگرم کننده است و هدف آن خنداندن مردم است که ممکن است یکی از بخش های آن توصیف کارها و چهره یک شخص به طور اغراق آمیز باشد.

 

گبرلو با اشاره به اینکه «خنده بازار» با نگاهی انتقاد آمیز مسائل را بررسی می کند، افزود: از نظر من تقلید و بدل شخصیت من  و یا سایر اشخاص دیگر تمسخر کردن نیست ، بلکه یکی از ارکان طنز پرداختن به موضوعات مختلف با نگاهی انتقاد آمیز و در عین حال سرگرم کننده است.

 

سردبیر برنامه تلویزیونی «هفت» اظهار داشت: «خنده بازار» به هجو و ابتذال کشیده نشده بلکه هوشمندانه در مسیر کاری خودش در حال خنداندن و سرگرم کردن مردم است و از بچه های این تیم به سبب اینکه به برنامه «هفت» توجه دارند و آن را نیز جزو یکی از آیتم هایشان قرار دادند تشکر می کنم و خسته نباشید می گویم. اما به عنوان فردی در جامعه سینما انتظار بیشتری برای بالا بردن کیفیت این برنامه دارم.

 

وی در خصوص یکی از آیتم های نوروزی «خنده بازار» که پرداختن به موضوع رفتن مسعود فراستی از «هفت» اشاره دارد، بیان کرد: فراستی از «هفت» نرفته است و توافقی بر رفتن ایشان انجام نشده اما خودش  بر اساس نظر و تصمیم گیری شخصی اش اعلام کرده که دیگر نمی خواهد به «هفت» بیاید.

 

بدل گبرلو در خنده بازار

 

گبرلو در خصوص حضور منتقدان در برنامه «هفت» بیان کرد: از ابتدای همکاری با برذنامه «هفت» نظرم بر این بوده است که از صاحب نظران و کارشناسان فعال در حوزه سینما برای حضور در برنامه استفاده کنم، اما هر برنامه تلویزیونی پس از گذشت مدتی احتیاج به تغییر و تحول برای بهتر شدن دارد یکی از این تغییرات استفاده از کارشناسان مختلف در برنامه است.

 

سردبیر برنامه «هفت» با اشاره به اینکه یک منتقد نمی تواند در همه زمینه ها، ساختارها و اصول اظهار نظر کند، افزود: برای منتقدان بهتر است که پس از گذشت مدتی کمی استراحت کنند و به تحقیق و مطالعه بیشتری بپردازند هر کارشناس و صاحب نظر در هر عرصه ای بهتر است بعد از مدتی از فضای انتقاد فاصله بگیرد و اطلاعاتشان را به روز تر و بیشتر کنند زیرا اگر این کار را انجام ندهد اظهرا نظرها و حرفهایش بعد از گذشت مدتی یک شکل و تکراری می گردد.

 

وی در خصوص ادامه پخش برنامه «هفت» در سال تازه اعلام کرد: قرارداد ما برای برنامه «هفت» تا پایان امسال است و هنوز در خصوص سال تازه تصمیم گیری نشده است و مشخص نیست چه کسی اجرای آن را برعهده بگیرد و جمعه هفته آینده (۲۵ اسفند) آخرین قسمت از برنامه «هفت» در سال ۹۱ است.

 

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.