اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس اعتلاف می‌کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک استاد دانشگاه گفت: اطلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان به طورحتم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با یک سیستم مشترک حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛”صادق زیباکلام “استاد دانشگاه در حاشیه مراسم ختم پدر محمد قوچانی در جمع خبرنگاران درباره علل پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات سال گذشته گفت: بنده اعتقاد دارم ۵ دلیل اساسی در جهت پیروزی دکتر روحانی تأثیرگذار بود که در این میان عدم تأیید صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، کناره‌گیری محمدرضا عارف و نامه‌ای که از بند ۳۵۰ به زندان اوین درباره حمایت مردم از روحانی بود سبب شده که وی در انتخابات گذشته پیروز شود.  
 
وی افزود: سوءمدیریت اصول‌‌گرایان در دولت گذشته و همچنین حمایت محمدرضا خاتمی از روحانی بسیار در پیروزی تأثیر گذار بود.  
 
زیباکلام درباره انتخابات جلسه آینده گفت: قطعا اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در انتخابت مجلس آینده با یکدیگر اعتلاف خواهند کرد و در تمامی حوزه‌ها لیستی مشترک ارائه می‌دهند.  
 
وی درباره عملکرد دولت یازدهم تصریح کرد: از نمره صفر تا ۲۰ نمره ۱۶ را به دولت می‌دهم و معتقدم اگر دکتر روحانی بتواند ملت را در مسئله هسته‌ای سربلند کند؛قدم بزرگی را برداشته است.  
 
وی تأکید کرد: خوشبختانه مذکرات هسته‌ای ایران امروز مسیرخوبی را طی کرده است  و خیلی شگفت زده می‌شوم که این مذاکرات نتیجه‌ای نداشته باشد و معتقدم این مذاکرات به نتیجه خواهد رسید.  

انتهای پیام/  
 
 
 
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.