اعتدال را بخشی از اصلاح‌طلبی می‌دانم

فروردین ۱۴۰۳

محمد رضا عارف گفت: اعتدال را بخشی از اصلاح‌طلبی می‌دانم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، محمدرضا عارف معاون اول اصلاحات در حاشیه مراسم ” خردورزی سیاسی و فرزانگی اخلاقی” در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نتیجه تشکیل حزب فراگیر که شما آن را پیگیری می‌کردید چه شده است، گفت: حزب ما هنوز حزب نیست.
وی افزود: البته پیشنهادات و مطالبات مردم و به خصوص دوستانی از استان‌ها را در این زمینه داریم و قصد دارم در زمینه تشکیل حزب، کارگروهی تشکیل دهم. اگر این موضوع به نتیجه برسد به استحضار مردم خوب کشورمان خواهیم رساند.

معاون اول اصلاحات در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در زمینه اعتدال چه اقداماتی را انجام خواهد داد، تصریح کرد:‌ معتقدم که باید این سوال را از آقای روحانی بپرسید؛ بنده اعتدال را بخشی از اصلاح‌طلبی می‌دانم.

وی به این سوال که تفاوت اعتدال‌گرایی و انقلاب‌گری در چیست؟ پاسخ داد: انقلاب ما، انقلاب اعتدال است. یعنی اسلام دین معتدل و اعتدالی است.

عارف در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شایعه شده، حزبی که شما می‌خواهید تاسیس کنید برای حضور در مجلس دهم است، نظر خودتان در این باره چیست؟ اظهار داشت: ما هنوز در مورد حزب به جمع‌بندی نرسیدیم. هنوز در مورد این موضوع هم تصمیم نگرفته‌ایم که یک حزب تازه تشکیل دهیم و یا اینکه احزابی را که وجود دارند، مورد حمایت قرار دهیم اما علی‌الصول یکی از فعالیت‌های احزاب، مشارکت در صحنه‌های سیاسی از جمله مجلس است.

وی در همین زمینه افزود: اگر حزب تشکیل دهیم قطعا مشارکت جدی در مجلس خواهیم داشت.

معاون اول دولت اصلاحات همچنین پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه معاون اولی شما در کابینه حسن روحانی به کجا رسید، گفت: بهتر است این سوال را از آقای روحانی بپرسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.