اعتراض اصلاح طلبان به احتمال خروج مطهری و پزشکیان از مجلس برای حضور در کابینه

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
دبیر جبهه اصلاح طلبان از مخالفت اکثریت احزاب عضو این جبهه با خروج علی مطهری و مسعود پزشکیان از مجلس شورای اسلامی به منظور پیوستن به دولت تازه خبر داد.

مهر نوشت: مجید بهمن زاده با اشاره به مذاکرات و گمانه زنی هایی که در کمیته های بررسی گزینه های تصدی پست های اجرایی دولت محترم یازدهم صورت گرفته است، گفت: آقایان مطهری و پزشکیان به عنوان گزینه مطرح جهت تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت مطرح می باشند.

وی ادامه داد: این احتمال در حالی مطرح می گردد که علی رغم توانایی ها و جایگاه خاص و متمایز این عزیزان در افکار عمومی توجه به نقش اساسی و تاثیرگذار این نمایندگان در مجلس شورای اسلامی قابل اغماض نیست.

بهمن زداه تصریح کرد: با وجود گزینه‌های متعدد متعادل و صاحب اندیشه در هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در کشور خروج نمایندگانی که نماد این اعتدال و دوراندیشی در خانه ملت می باشند و نقش تعیین کننده در استیفای حقوق عامه و نخبگان دارند کاری نادرست و بدور از هر گونه آینده نگری است.

دبیر جبهه اصلاح طلبان افزود: از همین رو اکثریت احزاب جبهه اصلاح طلبان ضمن درخواست از مسئولین ذی ربط برای بررسی صلاحیت دیگر گزینه های ارزشمند موجود در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور، لزوم توجه به عواقب اینگونه تصمیم گیری ها از سوی کمیته های بررسی را مورد تاکید قرار داده اند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.