اعتراض اهالی شهرستان کوثر علیه اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) طنین انداز شد

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، مردم مومن و خداجوی شهرستان کوثر که از تهیه و انتشار یک فیلم سراسر توهین آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) خشمگین بودند با انجام راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و با گفتن شعار اتحدو ، اتحدو خواستار اتحاد مسلمانان جهان علیه دشمنان اسلام شدند.

در این تظاهرات که برای نمایش وحدت مسلمانان و یکپارچگی خود در دفاع از ارزش های اسلامی و مقدسات دینی بویژه ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) امروز پس از اقامه نماز

عبادی ، سیاسی جمعه برگزار شد اهالی شهرستان در راهپیمایی خود صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند.

اهالی در این راهپیمایی همصدا با همه مسلمانان و آزادگان جهان خشم و نفرت خود را از این اقدام غیر انسانی فریاد زده و پیام صلح ، دوستی و برادری پیامبر اعظم (ص) را به جهانیان اعلام کردند.

امام جمعه کوثر در پایان این راهپیمایی گفت: تداوم اعتراضات مردمی و حساسیت امت اسلامی در مقابل اقدام توهین آمیز غرب را به آنجا خواهد رساند که استکبار به حماقت خود اعتراف خواهد کرد.

حجت الاسلام لطف الله عبدالهی افزود: کسانی که در جوامع بین المللی به ظاهر خود را مدافع حقوق انسانی ملت ها معرفی می کنند ، عالی ترین حق یک انسان که احترام و حرمت به اعتقادات اوست را نادیده گرفته و به احساسات و مقدسات بزرگترین جمعیت انسانی توهین می کنند.

۷۱۲۳/۵۹۴/۵۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.