اعتراض باشگاه ذوب آهن به بلاتکلیفی پلی‌آف

۲۵اردیبهشت،

خسرو ابراهیمی اظهارکرد: از فدراسیون فوتبال انتظار داریم هر چه سریعتر تکلیف بازی پلی آف را روشن کند تا تیم ذوب‌آهن از حالت بلاتکلیفی در بیاید. هم اکنون تیم ما در حال تمرین روزانه است، اما معلوم نیست این تمرینات تا چه زمانی می‌خواهد ادامه پیدا کند چون با این روند یک حالت فرسایشی به وجود می‌آید و بازیکنان ما از نظر روانی و بدنی تحلیل می‌روند.

به گزارش ایسنا ، وی با بیان اینکه نقل و انتقالات باید بعد از آخرین بازی در لیگ انجام شود گفت: هم اکنون هر گونه نقل و انتقالی در تیم‌ها غیر قانونی است و اگر انتقالی به طور رسمی به ثبت برسد ما بدون شک به این موضوع اعتراض خواهیم کرد.

ابراهیمی افزود: ما برای فصل آینده قصد داریم تیمی را ببندیم که مدعی قهرمانی باشد و سهمیه آسیایی کسب کند. درست نیست که ما در حالت بلاتکلیفی به سر ببریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح‌کرد: اکثر بازیکنان فعلی ما اعلام کرده‌اند که قصد دارند در تیم خود بمانند چرا که به ذوب‌آهن عشق می‌ورزند و می‌دانند که برای فصل آینده قرار است تیم خوبی بسته شود. ما خیالمان از بابت بازکنان خودمان راحت است، اما نگران این هستیم که در نقل و انتقالات با این وضعیت ضربه بخوریم. فدراسیون باید هر چه سریعتر به این بلاتکلیفی خاتمه دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: ذوب‌آهن به روزهای خوب خود بر خواهد گشت و باز هم برای فوتبال اصفهان و ایران افتخار آفرینی خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.