اعتراض رسمی تهران به خبرگزاری آلمانی

۲۱ام بهمن ،

سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین با ارسال نامه ای به بخش فارسی دویچه وله، نسبت به اقدام غیرحرفه ای و غیر اخلاقی آن شبکه در تحریف و انعکاس ناصحیح بعضی از اظهارات وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر به آلمان اعتراض کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در این رابطه تاکید شده است: بخش فارسی دویچه وله،در اقدامی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی مصاحبه اختصاصی روزنامه اقتصادی هاندلس بلات با ˈعلی اکبر صالحیˈ وزیر امور خارجه ایران را تحریف و به صورت ناصحیح منعکس کرده است.

براساس این گزارش،در نامه اعتراضی سفارت ایران به دویچه وله، ضمن اشاره به مطالب درج شده به نقل از جناب آقای دکتر صالحی در شماره ۶ فوریه ۲۰۲۴ روزنامه هاندلس بلات که با رعایت اصل امانت صورت گرفته بود،از مسئولین بخش فارسی دویچه وله خواسته شده است تا براساس رسالت خبرنگاری و رسانه ای خود نسبت به درج کامل و بدون سانسور نامه اعتراضی سفارت ج . ا . ایران در برلین در پایگاه اینترنتی اینترنتی خود، اقدام نماید.

سایت فارسی دویچه وله روز چهارشنبه درخبری مدعی شده بود که علی اکبر صالحی در گفتگو با نشریه ˈهاندلس بلاتˈ به تاثیر گذاری تحریم ها اعتراف کرده و گفته است که اقتصاد ایران تحت فشار تحریم‌هاست و کسی نمی‌تواند منکر آن شود.

دویچه وله درخبر تحریف شده خود مدعی شد: صالحی اعتراف می‌کند که فشار کشورهای غربی از جمله به کمبود منابع ارزی در ایران منجر شده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.