اعتراض متکی به انتخاب ابوترابی‌فرد

۱۹اردیبهشت،

دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان گفت: انتخاب ابوترابی‌فرد با رأی اکثریت ائتلاف صورت گرفت و فقط آقای متکی بنابه ملاحظاتی که به خودشان مربوط است نتایج جلسه تصمیم‌گیری را قبول ندارد.

به گزارش ممتازنیوز، حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌‌پور دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه تصمیم این ائتلاف مبنی بر معرفی خروجی واحد برای انتخابات ریاست جمهوری در حضور تمامی اعضا انجام شده است، گفت: معرفی آقای ابوترابی‌فرد به عنوان کاندیدای نهایی ائلاف پنج‌گانه اصولکرایان در حضور همه اعضای ائتلاف و با توافق اکثریت آن‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همه اعضا در جلسه تصمیم‌گیری حضور داشتند و این تصمیم را پذیرفته‌اند اما فقط آقای متکی بنا به ملاحظاتی که مربوط به خودشان است این تصمیم را نپذیرفته است. در این جلسه آقایان پورمحمدی، آل‌اسحاق و باهنر حضور داشته و  این تصمیم را پذیرفته‌اند.

دبیر ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان در مورد احتمال ثبت نام متکی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آقای متکی هرکاری که می‌خواهند مختارند انجام دهند، زیرا توافق قبلی ائتلاف این بوده که ما حتی‌المقدور به یک کاندیدا برسیم. البته بحث نظر واحد هم بوده است. اما در جلسه ائتلاف پنجگانه قرار شد که فقط یک نفر به درخواست اکثریت اعضاء معرفی شود که آن هم آقای ابوترابی‌فرد است که همه اعضاء آن را پذیرفته‌اند؛ اگر هر کسی حرفی می‌زند یا نظری می‌دهد ممکن است نظر شخصی خودش باشد.

 موسی‌پور تأکید کرد: در جلسه ائتلاف بحث‌هایی در مورد اینکه سایر اعضاء در کابینه احتمالی کاندیدای نهایی قرار بگیرند مسائلی مطرح نشد، بلکه از ابتدا توافقات انجام شده در ائتلاف بر سر معرفی نظر و کاندیدای نهایی برای ائتلاف بوده است.

وی ادامه داد: ما خوشحالیم که ائتلاف پنجگانه به تعهدی که به مردم و اصولگرایان داده بود پایبند بود و با اکثریت نظرش را اعلام کرد. اینکه اشخاصی از طرف کاندیداها اظهارنظر می‌کنند برای ما ملاک‌نظر نبوده و درست نیست.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.