اعتراض مجلس به عدم پخش زنده نشست خبری رئیس مجلس

۱۳م آذر ،

علیرغم اعلام پخش زنده این برنامه در روز قبل که از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شده بود، اقدام عجیب صدا و سیما در عدم پخش نشست خبری ریاست مجلس سبب گردید ملت شریف ایران از تماشای این برنامه مهم محروم گردند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی مجلس در اطلاعیه‌ای ضمن انتقاد از اقدام سازمان صدا و سیما در خصوص عدم پخش نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: علیرغم هماهنگی‌های انجام گرفته و حضور عوامل فنی در محل مصاحبه، متاسفانه صدا و سیما از پخش زنده نشست خبری ریاست مجلس شورای اسلامی اجتناب کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، روابط عمومی مجلس در اطلاعیه‌ای ضمن انتقاد از اقدام سازمان صدا و سیما در خصوص عدم پخش نشست خبری ریاست مجلس که با حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام در حالی اتفاق افتاده که بیش از چندین دوربین از شبکه‌های مختلف سازمان صدا و سیما به همراه امکانات و تجهیزات ارسال تصاویر و پخش زنده آن در مراسم حضور داشتند.

در این اطلاعیه آمده است: علیرغم اعلام پخش زنده این برنامه در روز قبل که از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شده بود، اقدام عجیب صدا و سیما در عدم پخش نشست خبری ریاست مجلس سبب گردید ملت شریف ایران از تماشای این برنامه مهم محروم گردند.

همچنین همواره معمول و مرسوم بوده که تمامی نشست‌های خبری روسای قوا از رسانه ملی به صورت زنده پخش می‌گردیده اما متاسفانه به نظر می‌رسد صدا و سیما مدتی است در انعکاس بعضی خبرها با مصلحت سنجی غیر صحیح و به دور از انصاف و در جهت حمایت از یک جریان خاص از وظیفه اصلی خود که انعکاس خبرها و اتفاقهای داخلی و خارجی می‌باشد، به نوعی از مدار اعتدال و واقعیت دور شد ه است.

به طور یقین این امر در شان و زیبنده رسانه ملی کشور نمی‌باشد و محروم ساختن تعداد کثیری از مخاطبان و ملت بزرگوار ایران نسبت به اطلاع و آگاهی از مشروح نشست خبری ریاست مجلس شورای اسلامی و به ویژه در ایامی که به عنوان روز مجلس نامگذاری گردیده نمی‌تواند توجیهی داشته باشد.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.