اعتراض مردم سامان به فرمان کشف حجاب

۰۹م اسفند ،

چهارشنبه ۹ اسفند – ۱۲:۵۵ شناسه‌ی خبر: ۳۵۷۳۸ – تلویزیون

در قسمت بیست و سوم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» نمایش داده می گردد/

کلاه پهلوی سینماپرس: گروه تلویزیون ـ این هفته با پخش قسمت بیست و سوم سریال کلاه پهلوی و در ادامه قسمت قبل، اعتراض مردم سامان به فرمان کشف حجاب به تصویر کشیده می گردد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در قسمت تازه این سریال که جمعه ۱۱ اسفند از شبکه یک سیما پخش می گردد، مخاطبان شاهد سخنرانی پُرشور میرزا رضا در مقابل فرمانداری خواهند بود. این سخنان با واکنش فرماندار و دیگر مسوولان شهر مواجه می گردد و صمصام برای بر هم زدن این فضا وارد عمل می گردد تا هم مانع از تاثیرپذیری سخنان میرزا رضا بر اهالی شهر شود و هم اینکه نزد مسوولان حکومت برای خود وجهه ای کسب کند. در ادامه این قسمت مقامات شهر به خانه میرزا رضا می روند تا مشارکت او در اجرای فرامین حکومت جلب کنند اما میرزا رضا پاسخی به درخواست های آنها نمی دهد.

همچنین از این قسمت مخاطبان شاهد آغاز بازی «امیرحسین آرمان» در نقش فرزند ذبیح الله خواهند بود.

 

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هفت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. پایگاه اینترنتی اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را دربارهٔ این سریال منتشر می کند.

 

انتهای پیام/ ب. ب/ن.ف


سینماپرس
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.