اعتراض مسلمانان نشان می دهد مسیر بیداری اسلامی درست طی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، رائفی پور تحلیلگر مسائل سیاسی درتجمع اعتراضی دانشجویان مقابل سفارت سوئیس اظهار داشت: اگر اعدام سلمان رشدی در آن زمان اتفاق می افتاد امروز دیگر شاهد چنین اتفاقاتی و توهین به پیامبر اعظم (ص) نبودیم.

وی با بیان اینکه چند سالی است آمریکایی ها در آستانه اتفاق یازدهم سپتامبر این موضوع را به ائمه و ارزش های مسلمانان ربط می دهند، گفت: در سال گذشته نیز شاهد آتش زدن قرآن توسط یک کشیش بودیم که نشان می دهد یک بنیان فکری برای قبح شکنی از مقدسات در پشت آن پنهان است.

وی با بیان اینکه دانشجویان اعتراضات خودشان را هدفمند از سراسر کشور اعلام کنند، گفت: اجازه ندهید افراد مشکوک الهویه از این نوع تجمعات سوء استفاده کنند.

رائفی پور با اشاره به اعتراضات مسلمانان درمصر، لیبی و سایر کشورهای اسلامی نسبت به توهین به مقدسات و پیامبر اکرم در فیلمی آمریکایی ، گفت: این موج تمام شدنی نیست و مسلمانان تازه فهمیده اند که چه اتفاقی رخ داده است.

وی در ادامه افزود: اعتراض هایی که از کشورهای مسلمان آغاز شد نشان می دهد مسیر بیداری اسلامی درست طی شده است.

رائفی پور همچنین خطاب به مردم مصر نیز گفت: مردم مسلمان مصر باید نسبت به ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در این کشور هوشیار و آگاه باشند چرا که آمریکاییها می خواهند مانند اول انقلاب اسلامی در ایران در مصر نیز میان مذاهب و اقوام اختلاف افکنی کنند.

وی تصریح کرد: احتمال اینکه به اماکن مقدس شیعه و سنی برای قبح شکنی و ایجاد اختلاف حمله شود ، وجود دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.