اعتراض ها به سحر زکریا بخاطر ازدواج نکردن تا ۴۳ سالگی! +واکنش وی

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از هنرآنلاین : سحر زکریا جمعه هفته گذشته با حضور در برنامه ˝دورهمی˝ مهران مدیری درباره عدم ازدواج خود و زندگی شخصی‌اش صحبت‌هایی مطرح کرده است.

اعتراض ها به سحر زکریا بخاطر ازدواج نکردن تا 43 سالگی! +واکنش وی

بعد از این که سحر زکریا در برنامه" دورهمی" حضور یافته است، یکی از روزنامه‌های صبح کشور طی یادداشتی از صحبت‌های این بازیگر در این برنامه انتقاد کرده بود که چرا یک بازیگر که الگوی نسل جوان امروزی می باشد در یک برنامه پربیننده تلویزیونی با افتخار عنوان می‌کند که در سن چهل و چند سالگی مجرد می باشد.
زکریا نیز با انتشار یادداشتی توضیحاتی درباره این موضوع ارائه داده است. او نوشته است:
"متأسفانه بعد از پایان برنامه متوجه شدم صحبت‌هایم در "دورهمی" باعث ایجاد سوءتفاهم در بین برخی شده و شخصی نیز با انتشار یادداشتی لب به اعتراض گشوده که چرا یک بازیگر معروف به خود اجازه می‌دهد در مقابل دیدگان همه درباره وضعیت فعلی خود بدین شکل آن هم با افتخار صحبت کند.
برایم بسیار جالب می باشد که چطور به خودتان اجازه می‌دهید بدون دانستن درست به قضاوت و نوشتن بنشینید. با این حال سوالم از این دوست عزیز این است که کجای حرف بنده ایراد داشت. در حالی که جامعه دیگر، جامعه ۱۰ سال پیش نیست.
شما مثل اینکه از پیشرفت تکنولوژی اطلاعی ندارید. دیگر براى جوانان ما، من و امثال من الگویشان نیستیم. بنده در این برنامه عنوان کردم که ازدواج نکرده‌ام ولی اگر گزینه‌ای مناسب پیدا کردم حتماً در مورد آن فکر می‌کنم. یادمان باشد مردم ما فهم و شعور دارند و ما نمی‌توانیم به آنان در این زمینه درس دهیم.
پیشنهاد می‌کنم کمی در جامعه قدم بزنید و سر از لاک خود بیرون آورید تا متوجه شوید جامعه نسبت به چیزی که تصور می‌کنید تغییرات بسیاری داشته است."


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آزاده:

    همیشه مردها میرن خواستگاری زنها که نمیرن. زنها باید از بین خواستگارانشون یکی رو انتخاب کنن که خانم ذکریا کسی رو مطابق میلش پیدا نکرده. اگه مرد بود با هر کسی که حتی دوست هم نداشت ازدواج میکرد تا نگن چرا ازدواج نکرده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.