اعتراض پدر مرتضی پاشایی به رامبد جوان و خندوانه! + متن نامه

تاریخ انتشار: ۲۷ May 2016 | 12:01 am

اعتراض پدر مرتضی پاشایی به رامبد جوان و خندوانه! + متن نامه

گویا برنامه چند شب پیش خندوانه که از بدل های مرتضی پاشایی دعوت کرده بود با واکنش منفی پدر و برادر مرتضی پاشایی روبرو شده است.

اعتراض بخاطر حضور بدل های مرتضی پاشایی در خندوانه

واکنش ها به برنامه «خندوانه» همچنان ادامه دارد و این بار پدر خواننده «یکی هست» در نامه‌ای نسبت به عوامل و دست اندرکاران این برنامه واکنش نشان داد.

ناصر پاشایی پس از پخش برنامه شب گذشته «خندوانه» که با دعوت از چند بدل مرتضی پاشایی، خبرساز شد، نامه‌ اعتراض آمیزی را منتشر کرده است که در ادامه آنرا می‌خوانید:

با سلام به عزیزان دلم

دیدیم که در برنامه‌ای طنز در یکی از شبکه‌ها با دعوت کردن از چند نفر از اشخاصی که الگوی خود را مرتضی عزیزم معرفی کردند حواشی جدیدی بعد از گذشت حدود دو سال از پرواز فرزندم ایجاد شد.

دو نکته در اینجا قابل تامل است؛

اولا اشتباه برنامه سازان و مجری برنامه ای که مد نظر است در اینست که درک کردن احساس مردمی که به مرتضی عشق میورزیدند کار ساده ای نیست و از عهده هر شخصی بر نمی آید . و این سوال که شما چرا مرتضی پاشایی را اسطوره خود میدانید سوال بجا و صحیحی نیست . تفاوت دیدگاههای به ظاهر روشنفکرانه ای که بدنبال دلایل جامعه شناسانه و منتقدانه این هستند و دید گاه مردمی که عاشقانه مرتضی را دوست دارند که میلیونها نفر هستند در اینست که عشق دلیل نمی خواهد ، اینکه مرتضی نغمه غم انگیزِ وجود انسانها را شنیده بود و با صدای آسمانی و ملودی های کم نظیرش ترکیبی دلنشین را به مردم ارائه می داد .

خوشبختانه مردم کشور ما بسیار ریز بین و نکته سنج و دقیق هستند و صداقت در رفتار و گفتار و آثار هنرمندان را بسیار خوب میفهمند . مرتضی پاشایی نمونه کامل یک فرد صادق و درستکار و مهربان بود که بی هیچ” شو ” و تظاهری کارهای خیرخواهانه ای انجام میداد که حتی در بعضی موارد خانواده اش هم از آن اعمال خیر بی خبر بودند که ما در عصر جاری کمتر کسی را اینگونه میبینیم حال اینکه قصد برنامه ساز و مجری برنامه مذکور از اختصاص دادن یکی از قسمتهای این برنامه به موضوع مرتضی پاشایی چه بوده خداوند شاهد و عالم است اما این نکته محرز است که در برنامه دیشب عمدا یا سهوا به خیل عظیم طرفداران مرتضی پاشایی بی حرمتی شد و اینگونه برداشت شد که مجری برنامه قصد در تخریبِ عشقِ طرفداران میلیونی مرتضی پاشایی دارد .

امیدواریم عوامل برنامه ساز توضیحی برای رفع سو تفاهم در این خصوص داشته باشند.

همیشه دوستتون دارم

ارادتمند ناصر پاشایی

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : musicema.com

تا این لحظه ۳۱نظر ثبت شده
  1. عارفه:

    واقعا برای کوته فکری بعضیا متاسفم من نمی دونم چی بگم آخه اگه یه زره اون مغزتون رو به کار بندازید می فهمید که رامبد فقط می خواست بگه که از کسی در مورد ظاهرش تقلید نکنید خوب از کارای خوبی که میکرد الگو برداری کنید گرچه اونم کس خاصی نبود آدمای خیلی بهتر و شریف تر از اونم داریم که اسمشون هیچ جا در نرفته و هیچ کس اونرا نمیشناسه بعدشم مگه رامبد گفت که هرکی طرفدار پاشایی دیگه طرفدارش نباشه که این جوری بهش حمله میکنید و میگید عقده ای البته بیشتر از شما برای اون متاسفم که داره برای شما این همه زحمت میکشه و خودش رو به آب وآتیش میزنه بعد شما این طوری درموردش حرف میزنید تازه این برنامه اگه مجری مثل اون نداشته باشه به هیچ دردی نمیخوره راستی به شماهم هیچ ربطی نداره که اون چند تا زن میگیره اصلا دلش میخواد ۲۰ بار ازدواج کنه به شما هیچ ربطی نداره شما راست میگی زندگی خودتون رو درست اداره کنید ودر مورد بقیه اظهار نظر نکنید لطفا

  2. ف ا:

    بابا ول کنید پاشایی رو انگار ناجی دنیا بوده… رامبد رو عشقه خوب کاری کرد فقط ملتو شاد کن به هر قیمتی

  3. هلنا:

    هیشکی جای مرتضی رو نمی تونه پر کنه . مرتضی مثل پروانه ای زیبا پر کشید و رفت و روحش شاد.

  4. امیرپارسا:

    رامبد وافعا عقده ای هست … اینو میشه از طلاق های مکررش توی زندگی هم فهمید .. واقعا اگه جناب خان نبود هیچ کسی به برنامه مزخرفش نگاه نمیکرد ..رامبد حق نداره عقاید خودش رو به دیگران تحمیل کنه … به خودشون مربوطه که میخوان شبیه چه کسی باشن یا اصلا نباشن … من با پدر پاشایی موافقم…

  5. امیرپارسا:

    رامبد وافعا عقده ای هست … اینو میشه از طلاق های مکررش توی زندگی هم فهمید .. واقعا اگه جناب خان نبود هیچ کسی به برنامه مزخرفش نگاه نمیکرد .. کاش برنامه ی خندوانه رو تموم کنن و فقط یه برنامه درست کنن که جناب خان خودش اجراش کنه حتی اگه شده کوتاه بازم خوبه … رامبد حق نداره عقاید خودش رو به دیگران تحمیل کنه … به خودشون مربوطه … من با پدر پاشایی موافقم…

  6. سعید نصرالهی:

    رامبد حیف که شبیه عمو حمیدم هستی – این اوسکولا را برا چی آوردی؟مرتضی پاشایی حتی فن بیانش هم از تو بالاتر بود راجب صداش نباید تو نظری بدی

  7. زری:

    اقای رامبد جوان کاملا درست میگن چرا باید خودمونو شبیه افراد مشهور کنیم اکثر کسایی که تیپ مرتضی پاشایی رو میزنن به خاطر شهرتی که اقای پاشایی داشت اینکارو میکنن نه به خاطر چیز دیگه ای….

  8. زری:

    اقای رامبد جوان کاملا درست میگن چرا باید خودمونو شبیه افراد مشهور کنیم اکثر کسایی که تیپ مرتضی پاشایی رو میزنن به خاطر شهرتی که اقای پاشایی داشت اینکارو میکنن نه به خاطر چیز دیگه ای…

  9. زری:

    اقای رامبد جوان کاملا درست میگن چرا باید خودمونو شبیه افراد مشهور کنیم اکثر کسایی که تیپ مرتضی پاشایی رو میزنن به خاطر شهرتی که اقای پاشایی داشت اینکارو میکنن نه به خاطر چیز دیگه ای

  10. یک زن:

    سلام. به رامبد چه ربطی داره که کی تقلید از مرتضی پاشایی میکنه یا اینکه از کس دیگه ای؟من دلم میخواد از ایشون تقلید کنم. تو برو مدل لباس پوشیدن خودت رو درست بکن با اینهمه پول و ثروتش ن یه لباس درست و حسابی میپوشه ن به هیکلش میرسه نه به قیافه اش . جلوی دوربین هم میاد. آدمهای معمولی کم بضاعت از تو بهتر لباس میپوشن و به سر و وضعشون میرسن. به نظر من ایشون کارشون اشتباه بوده.بره نواقص خودش رو برطرف کنه. ن اینکه راجع به دیگران نظر بده. اون هم کسیکه فوت شده و محبوب قلب میلیونها انسان بوده

  11. امیر:

    متاسفانه برخی افراد کورکورانه درباره رامبد جوان نظر میدن.
    خود ایشان بارها درهمان برنامه گفتند که قصدشان تمسخر یا تحقیر و تجسس در اخلاق آقای پاشایی نیست.فقط هدف ایشان نکوهش تقلید و الگو برداری و کپی برداری کورکورانه و بی اساس بوده.
    ایشان به کسی بی احترامی نکرد و اگر هم بی احترامی میکرد، بعضی افراد دون پایه نباید زندگی شخصی ایشان را به وسط می آوردند.

    • نازی:

      سلام روزتون بخیر. با شما کاملا هم اندیشه هستم. نیت ایشون توهین تمسخر نبوده. اگر قرار بوده توهین باشه الان همه از جنابخان و برنامه خنده بازار و …. باید شکایت میکردن. ایشون فقط گفتن شما ک صدای ب این خوبی داری جوانی چرا تقلید میکنی؟؟ همین. حرف بدی نزدن. من باهاشون کاملا موافق بودم. تا قبل از فوت پاشایی همه میگفتن اه چ صدای بدی داره چرا اینجور چرا اونجور وقتی که فوت کرد جطور یهوو انقدر عزیز و بزرگ شد؟؟ ملت ما زود جوگیر میشن. توقعی بیشتز ازین ازشون نمیره.

  12. محمد:

    بابا یکم منطقی باشید…مرتضی خدابیامرز از اینکه کسی خودشو شبیهش بکنه خیری نمیبینه…یه فاتحه براش بخونیدو مرده پرستیو رها کنید.دو روز دیگه رامبد میمیره خود شما میاین سنگشو به سینه میزنید..والا به خدا…

  13. محمد:

    حاضرم شرط ببندم هشتاد درصد کسایی که الان سنگ مرتضی پاشایی رو به سینه میزننو ادعای طرفدار پروپاقرص بودنشو میکنن قبل از مرگش اصلا اسمشم نمیدونستن.اتفاقا من با رامبد جوان کاملا موافقم.چرا باید ظاهرمونو شبیه یه ادم دیگه بکنیم.اگه خیلی مردی و دوسش داری برو همونجوری که پدر پاشایی گفت مثل اون کارای خیرخواهانه بکن نه اینکه مثل اون لباس بپوشیو خودتو انگشت نمای بقیه کنی.(با احترام به مرتضی پاشایی و طرفداراش)

  14. Maryam:

    اخه این حرفا ینی چی؟! اون مجری بیچاره چ کار با اون مرحوم داشت اخه؟ب کی توهین کرد؟ بس کنید این مسخره بازیارو من اصلا دلم نمیخواد ب اقای پاشایی بی احترامی کنم اما بعد از فوت مرتضی دیگه زیادی دور برداشتن! ایشون حق توهین به مجری یه برنامه(حالا خوب یا بد) رو ندارن! لطفا با این حجم از احساسات دیگران رو قضاوت نکنیم بعد از دوسال دلیلی نداره این اقا ک اتفاقا برنامش بیننده های کمی هم نداره بخواد ب اقای پاشایی بی احترامی کنه

  15. مهسا هنرور:

    توی هنرمندان فقط رامبد نیست که چندین ازدواح داشته
    به نظز من جدای از زتدگی شخصییش بسیار خوش فکره و برنامه بسیار خوبی داره و حرفهایی که شما زدید از روی حیادته

  16. سیاوش:

    مرتضی پاشایی برای همه ماعزسزبود من خودم شخصاعاشقش بودم مایه ثروت بزرگی روازدس دادیم
    خندوانه فقط باوجودجناب خان میچرخه نه رامبدبااون عینکهای مسخرشوخنده های زوریش

  17. مستانه:

    از رامبد متنفرم عقده ای متظاهر…برو زن چهارمتو بگیر

    • فرخ:

      این چه طرز برخورده. زن دهم رو هم بگیره به ما چه مربوطه. زندگی خصوصیشه. واسه ما ایرانیا چرا کسی که اینهمه شادمون میکنه بی ارزشه و اون که گریمون میندازه میشه خدامون. بعد از چهل سال یه برنامه واسه خندیدن تخصصی درست شده این بجای تشکرمونه??

      • نرگس:

        فرخ باهات موافقم
        ولی رامبدم قصد بدی نداشت
        اونم اندازه خودش طرفدار داره

      • یه ایرانی:

        باشما موافقم
        خیلی از ما ایرانی ها فقط دوست داریم ببینیم جمع چی میگن ما هم همونو تکرار کنیم. میتونم با قاطعیت بگم عده ی زیادی رو میشناختم که حتی تا قبل از فوت پاشایی اسمش رو هم نشنیده بودند ولی بخاطر اینکه بگن ما هم هستیم به سر و کله اشون میزدند.
        هر کس تو زندگیش غمی نداشته یا عزیزی رو از دست نداده عاشق گریه کردنه و بی جهت برای هر چیزی اشک میریزه . چون نمیدونه غم واقعی یعنی چه.

  18. unknown:

    به نظرم کاملا غیر منطقیه..هدف از ساخت چنین قسمتی کاملا مشخص بود و توسط خود مجری برنامه بارها اعلام شد و اصلا ربطی به اخلاق خوب یک هنرمند از دست رفته نداشت و برای جلوگیری از رفتار های اجتماعی این مدلی بود و اگر کسی شخصیتی رو دوست داره از رفتار خوبش الگوبرداری میکنه نه از قیافه یا حتی صداش..
    واقع نگر تر و با انصاف تر باشیم

    • ریحان:

      درسته کاملا

  19. یوسف:

    اگر شخصیت عروسکی خان نبود…. برنامش مفت نمی ارزید.. با اون خنده های مسخرش…

  20. رضا:

    اینا فقط حسودیشون می شه که مردم این همه مرتضی پاشایی را دوست دارند.

  21. زیبا:

    چراانقدبدبرداشت کردین تاحالا کاری ازرامبددیدین تموم برنامه وزحمت هایش به خاطر شادکردن شما بوده شاید اوردن بدل پاشایی هم به خاطر تجدیدخاطره روح اون خواننده بزرگ ویاداوری بوده متاسفم برای همه اونایی که انقدکوتاه فکرن …..

    • احمد:

      رامبد از حسادت در حال ترکیدن بود .
      چرا باید خودمونو شبیه رامبد کنیم
      کسی که هنرش طلاق گرفتنه
      اگه جناب خان نبود کسی شر و ورای رامبدو نگاه نمیکرد

  22. حمیرا:

    کاملا با آقای پاشا یی موافقم و با وجودی که از تماشاگرانی بودم که با اشتیاق به دیدن برنامه خندوانه می پرداختم با دیدن این برنامه که به نظر من توهین آمیز بود هم دیگر تمایلی به دیدن هندوانه نداشته و نگاهی را که نسبت به شخصیت آقای جوان داشتم دیگر ندارم!

  23. رضا:

    این برنامه مخصوصا قصد خراب کردن مرحوم پاشایی رو داشت برای رامبد و عواملش متاسفم .رامبد از آدمای کثیفی خط میگیرد.

  24. geet:

    هیچوقت از اون رامبد جوان خوشم نیومد!ازش کارای سخیف زیاد برمیاد.

    • اخمد:

      کاملا باهات موافقم
      کسی که هنرش طلاق گرفتنه
      اگه جناب خان نبود کسی شر و ورای رامبدو نگاه نمیکرد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.