اعتراض چند استقلالی به تعویضی ها/ واکنش منفی قلعه نوعی به معترضان

۱۹فروردین۱۳،

اعضای تیم استقلال در بازی با الهلال با شرایط ایده آل روبرو شدند و توانستند این بازی را با موفقیت تمام کنند، اما این در حالی است بعضی که به تعویض ها و نوع برخورد قلعه نوعی در این خصوص معترض شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی در بازی با عربستان با تمجید از سوی کارشناسان و حتی مسئولان تیم استقلال روبرو شد زیرا آنها معتقدند که تعویض ها و تصمیمات امیر قلعه نوعی در این بازی درست و اصولی بوده و این اتفاق در حالی است که امیر قلعه نوعی در خصوص شرایط این تیم با اوضاعی ایده آل روبرو شده است که اعضای این تیم بتوانند با آمادگی کامل برای بازی برگشت آماده شوند.

گفتنی است: شرایط به گونه ای است که چند بازیکن تیم استقلال مدعی شدند که امیر قلعه نوعی در تعویض ها دچار اشتباه شده است، اما سرمربی آبی ها مدعی است که این اتفاق در حالی رخ داده است که تصمیم وی درست و اصولی بوده و اشتباهی صورت نگرفته است و وی تصمیمات اصولی که به نفع تیم است را اتخاذ کرده است.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال اعلام کردند که برای بازی کردن در ترکیب استقلال برنامه ریزی داشتند، اما این اتفاق در حالی رخ داده است که سرمربی تیم استقلال اعتراضی را نمی پذیرد و حتی عنوان کرده است که بازیکنان نباید در این خصوص معترض شده و جو آرام تیم را بر هم بزنند.

شایان ذکر است: وی برای رسیدن تیم به اوضاع ایده آل تلاش می کند و مدعی است اگر بازیکنی با تصمیمات وی مخالف باشد و استقلال را دچار مشکل کند، وی با این بازیکن برخورد جدی انجام می دهد و این بازیکن از ترکیب استقلال و حتی ذخیره ها جدا می گردد و نمی تواند استقلال را همراهی کند.

شایان ذکر است: بازیکنان تیم استقلال، مدعی می باشند که شرایط برای حضور در ترکیب استقلال ایده آل نیست و این در حالی است که امیر قلعه نوعی نیز اعلام کرده است که این بازیکن معترض در ترکیب جایی ندارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.