اعترافات اولیه عامل جنایت خیابان مدنی

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات جنایت خیابان مدنی و اعترافات اولیه مرد جنایت کار را تشریح کرد.

سرهنگ خانچرلی امروز در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۱٫۳۰ دقیقه دیروز ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در جریان این حادثه قرار گرفته و ۵ دقیقه بعد نخستین واحد گشت خود را به محل حادثه در خیابان مدنی رساند.

وی افزود: بررسی ها نشان داد ضارب در فاصله حدود ۷۰۰  متری، ۱۱ زن و مرد را با ضربه های چاقو مجروح کرده بود. مجروحین ۴ زن و ۷ مرد بودند که یکی از مردان بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله تحقیقات محلی از شاهدان آغاز شد و ماموران دریافتند ضارب فراری ابتدا وارد یک قصابی شده و پس از گرفتن چاقویی از مرد قصاب او را به عنوان اولین قربانی خود مجروح کرده بود. او سپس به هر فردی که در مسیرش روبرو می شد حمله ور شده و او را با ضربه چاقومجروح می کرد.

آخرین قربانی او نیز پسر جوانی بود که در برابر متهم مقاومت کرده و درحالی که دستش مجروح شده بود چاقو را از دستان ضارب فراری گرفت.

وی با اشاره به بررسی دوربین های مدار بسته محل حادثه خاطر نشان کرد: یک ساعت پس از حادثه، هویت و محل شناسایی متهم از سوی ماموران شناسایی شد و تیم های عملیاتی تحقیقات برای دستگیری  او را آغاز کردند.

در جریان ردیابی های پلیسی مشخص شد ضارب پس از این  جنایت خود از تهران گریخته و به قم رفته است. درحالی که ماموران تمام راه های فرار متهم را بسته بودند او ۶ ساعت پس از حادثه خود را در شهر قم تسلیم کرد.

سرهنگ خانچرلی درمورد هویت ضارب گفت: متهم به نام حسین ۲۳ ساله با مادر بزرگش در خیابان شهید مدنی زندگی می کرد. او دارای سه فقره سابقه اعتیاد، زورگیری و سرقت موتوسیکلت می باشد.

حسین در بازجویی ها ی اولیه به انگیزه خاصی اشاره نکرده و مدعی است حوالی ظهر به خانه مادربزرگش رفته و به دلیل عصبانیتی که در وجودش بوده دست به این کار زده است. گذشته این فرد نیز نشان می دهد پدر او در یک کشتارگاه کار می کرده و متهم با سلاخی و کار با چاقو آشنایی کامل داشته است.

وی درباره وضعیت مجروحان حادثه نیز گفت: تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شده و بقیه هنوز در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند  البته پزشکان اعلام کرده اند حال هیچ کدام از مجروحان وخیم نیست.

سرهنگ خانچرلی در پاسخ به پرسشی درخصوص اعتیاد متهم به مواد مخدر نیز گفت: تاکنون او دراین زمینه حرف خاصی نزده است. متهم نه اعتیاد  را تایید ونه تکذیب می کند. درحال حاضر او دراختیار کاراگاهان پلیس آگاهی  قرار گرفته تا انگیزه اصلی اش از این کار مشخص شود همچنین آزمایشهای لازم برای بررسی اعتیاد او انجام شده که تاکنون نتیجه آن در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با کمک متخصصان و روانشناسان زمینه های روانی ارتکاب این جنایت را بررسی کرد.

بازسازی صحنه جنایت خیابان مدنی

مرد شیشه ای که روز گذشته مرتکب جنایتی هولناک در خیابان شهید مدنی تهران شده بود صحنه جنایت را بازسازی می کند.

 تا ساعتی دیگر همزمان با انتقال مرد شیشه ای که روز گذشته مرتکب به قتل یک نفر و مجروح کردن ۱۱ شهروند دیگر شده بود، حادثه خیابان شهید مدنی بازسازی می شود.

قرار است این قاتل سنگدل در محل نیز گردانده شود.

گفتنی است وی شب گذشته با تلاش ماموران پلیس شناسایی و ساعتی پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.