اعترافات قاتل فراری: مقتول با خواهرم رابطه داشت، او را کشتم و جسدش را آتش زدم

مردی که پس از قتل فردی، جنازه را سوزانده و از محل متواری شده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد.
در پی اعلام یک فقره آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در جاده ترانزیتی ایرانشهر ـ نیکشهر، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. ماموران با مشاهده جسد سوخته فردی در صندلی عقب خودرو با دست و پاهای بسته، موضوع را به قاضی کشیک گزارش کردند. با شروع تحقیقات در این زمینه و با استعلام از راهنمایی و رانندگی مشخص شد خودرو متعلق به شخصی با هویت حشمت است.

به این ترتیب هویت مقتول تایید و خانواده‌اش به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

قاتل، مرد جوان را تهدید کرده بود

خانواده مقتول به پلیس گفتند فردی به هویت شاهپور با پدر و مادر مقتول تصادف کرده که در این تصادف پدر مقتول جانش را از دست داده و مادرش نیز فلج شده و چندبار شاهپور، حشمت را تهدید به مرگ کرده است. ماموران در تحقیقات خود پی بردند اولیای دم باکتمان حقیقت، قصد گمراه کردن ماموران را دارند و شاهپور قاتل نیست و به خاطر اختلافات شخصی قصد دارند قتل را به شاهپور نسبت دهند. لذا با تحقیقات گسترده‌تر متوجه شدند قتل به انگیزه ناموسی بوده و در این زمینه شخصی به نام کمال را دستگیر کردند.

 

اعتراف به قتل

کمال ابتدا منکر قتل شد، اما در ادامه بازجویی به قتل حشمت اعتراف و درباره نحوه جنایت عنوان کرد به دلیل رابطه ‌ای که مقتول با خواهرم داشت، با ضربه میله آهنی به سرش،او را به قتل رسانده و جسدش را با دست و پای بسته به محل مورد نظر برده و با بنزین به آتش کشیده و متواری شدم. بنابراین گزارش، متهم با اعتراف به جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.
 

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.